OPEL OMEGA C (1999-2003)

Lerágott csont, de ellenőrizzük a fogazott szíjak állapotát
Az automata váltó nem mindig bírja végigszolgálni az Omega élettartamát
Nem súlyos hiba, de zavaró a folyton olajban fürdő motorok
A klíma is hajlamos elengedni a hűtőközeget, lassan kinyírva a kompresszort
Csak csúnya, de nem komoly hiba az ajtóélek felületi rozsdásodása
Sajnos gyakran betegeskedik a féltengely és a felfüggesztés is
A zörgés-nyiszorgás hozzátartozik a beltérhez

Vigye az egeret a sárga jelölőkre!

Névjegy

Dízel motorral:

3 fajta motor

120-150 LE

2171-2498 cm³

2 féle karosszériával

Benzines motorral:

6 fajta motor

136-218 LE

1998-3200 cm³

2 féle karosszériával

Pozitív

Valódi ötszemélyes, hatalmas csomagterű, klasszikus építésmódú utazóautó, kiváló ár-érték aránnyal.

Negatív

Kidolgozási minőség, megbízhatóság, presztízs.

Összértékelés

3,5

Mit kínál?

Méret, kényelem, kidolgozás

Igazi utazóautó (csak kibírja az utat), akár öten teljes menetfelszereléssel, kényelemben. Helyenként igen olcsó hatású beltéri elemek, a gazdag felszereltség előtanulmányt igénylő gomberdővel jár együtt. Méretei könnyen megszokhatók, hátsókerekes, így fordulékony, kezes. A felhasználóbarátság az Opel egyik nagy erénye, itt sem okoznak csalódást. Még a limuzin hátsó ülései is dönthetőek, a kombi kisbuszokat megszégyenítő raktérrel bír.

Különleges felszereltség

Minél fiatalabb, annál jobban felszerelt, és annál jobb anyagokból, körültekintőbben összerakott a beltér. Német vetélytársainál nem csak olcsóbb, de bőkezűbb is volt. A végén már sokkal. Dupla klíma, navi, bőr, tempomat, mi szem-szájnak ingere.


Hogy megy?

Ajánlott motor

Egy jó ideig az egész takarékos, és tartós, 115 lóerős kétliteres töltötte be az alap benzines szerepét, egész ügyesen, majd méltó utódot kapott a 2,2-es formájában. A V6-osok egész tűrhetőek, fogyasztásuk már nem annyira. Dízel érkezett sorhat a BMW-től, ez ritka, de megér egy misét meg időnként egy hengerfej-felújítást, a házon belüli DTI-k gyengébbek.

Vezethetőség, menetkomfort

Hátsókerekes, de nem az agilitásra hegyezték ki, az üresen legalább 1,6 tonnás nagy Opel azért egész ügyes, szépen visszajelez, nem dől túlságosan, azért BMW szintet nem ér el. De még Merciét sem. Itt kijátssza az aduászt az Omega. Olyan közúti hajó, amelyen senki nem lesz tengeribeteg. Siklik, suhan, vasal rendületlenül, egyedül az MV6-os csúcsmodell keményebbre hangolt. A hátsó ülésen oldaltartás híján csúszkál a magányos utas.


Hogy szolgál?

Fenntartási költség

Nem tartozik a piac legkeresettebb modelljei közé, de kialakult vevőkörrel bír, akik értékelik kimagasló ár-érték arányát, és tudják hogy a mellőzöttségből eredő alacsony árszint és nehezebb újra eladhatóság a csekély presztízsnek és az ejnye-bejnye megbízhatóságnak szól. Kész szerencse, hogy egész olcsó hozzá a számos forrásból beszerezhető alkatrész, és még a bontók is hathatós segítséget képesek nyújtani. Merthogy nem árt kedvezményt szereznünk autós boltban, bontóssal, hozzáértő szerelővel haverkodnunk. Ha figyelünk rá, és inkább megelőzünk, mint kivárunk, jobban járunk.

Biztonság

A biztonság folyamatosan egyre magasabb szintű lett az Omega aktív pályafutása során. Két légzsák kezdettől járt, 1997-től oldalra is, 2002-től még aktív fejtámla is jutott. Az Euro NCAP 1998-ban 3 csillagosra minősítette.

OPEL OMEGA C (1999-2003)

Általános információk
Átlagos életkor
13 év
Átlag km
219.963 km
Adatlapok száma

Osztályzat (16 autós véleménye alapján)

Értékelés
Összpontszám
3,9 pont
Tetszési index
3,0 pont
Megbízhatóság
4,5 pont
Strapabírás
3,5 pont
Hogy tetszett?
Kényelem
Jó benne ülni, kellemesen rugózik, nem túl zajos? Megfelelő a fűtése/szellőzése?
4,5 pont
Vezetési élmény
Ugrik a gázadásra, fekszik a kanyarban, jól adagolható és hatásos a fék? És jó a hangja?
4,0 pont
Vezethetőség
Könnyen járnak a pedálok, nem túl nehéz a kormányzás, pontosan kapcsolható a váltó? Jól ki lehet látni, könnyű leparkolni?
4,5 pont
Használhatóság
Rendesen összerakták? Minden kacatjának talált maga körül helyet? Jól elfér benne minden utas? Elégedett variálhatóságával, jól ki tudta használni a csomagteret?
4,0 pont
Költségek
Megérte az árát? Volt benne az árához mérten elég extra, és ami még hiányzott, az megfizethető volt? Szervizköltsége, biztosítása megfelelt az elvárásoknak? Hozta az elvárt fogyasztást? És az értéke eladáskor?
3,5 pont
Megjelenés / imidzs
Mennyire tetszik a formája? És az utastér berendezése, formái, színei? Jó vele megjelenni, illik az Ön egyéniségéhez?
4,0 pont
Fáradás
Dinamizmus
Ugyanolyan jól, egyenletesen húz a motor? Veszi a váltó a fokozatokat, jó a kuplung és a fék?
4,0 pont
Mozgás
Nem lett nehezebb, vagy éppen lógósabb a kormányzás, bizonytalanabb az autó mozgása, billegősebb a rugózása?
4,0 pont
Utastér
Minden stabilan a helyén van? Jól bírják a strapát az üléshuzatok, a műanyag burkolatok? Határozottan működik minden kapcsoló, elektromos kütyü?
4,0 pont
Zörejek, zajok
Zörögnek az utastér elemei? Hallhatók zajok a motor vagy a futómű felől? Érezhetően hangosabb lett a kocsi?
4,0 pont

Használói vélemények

Válasszon márkát!
  • Válasszon márkát!
  • ALFA ROMEO (841)
  • ASTON MARTIN (3)
  • AUDI (1441)
  • BARKAS (9)
  • BENTLEY (5)
  • BMW (1721)
  • CADILLAC (9)
  • CHEVROLET (433)
  • CHRYSLER (217)
  • CITROEN (1484)
  • DACIA (237)
  • DAEWOO (715)
  • DAIHATSU (87)
  • DODGE (19)
  • FERRARI (16)
  • FIAT (2544)
  • FORD (3297)
  • GAZ (3)
  • HONDA (1271)
  • HYUNDAI (400)
  • INFINITI (4)
  • ISUZU (4)
  • JAGUAR (52)
  • JEEP (47)
  • KIA (346)
  • LADA (561)
  • LANCIA (199)
  • LAND ROVER (91)
  • LEXUS (94)
  • LOTUS (4)
  • MAHINDRA (2)
  • MARUTI (39)
  • MASERATI (6)
  • MAZDA (861)
  • MERCEDES-BENZ (1145)
  • MG (7)
  • MINI (20)
  • MITSUBISHI (722)
  • MOSZKVICS (21)
  • NISSAN (923)
  • OLTCIT (2)
  • OPEL (5260)
  • PEUGEOT (1942)
  • POLSKI FIAT (99)
  • PORSCHE (36)
  • PROTON (9)
  • RENAULT (3091)
  • ROVER (276)
  • SAAB (180)
  • SEAT (1127)
  • SHUANGHUAN (4)
  • SKODA (2005)
  • SMART (68)
  • SSANGYONG (37)
  • SUBARU (154)
  • SUZUKI (3279)
  • TALBOT (1)
  • TATA (11)
  • TOYOTA (1998)
  • TRABANT (175)
  • VOLKSWAGEN (3578)
  • VOLVO (717)
  • WARTBURG (130)
  • YUGO (17)
  • ZASTAVA (16)
  • ZAZ (3)
Választhat modellt is!
  • Választhat modellt is!
Választhat típust is!
  • Választhat típust is!
Keresés

OPEL OMEGA C

(1999-2003 )

16 autós véleménye alapján
Hogy tetszett (4,0)
Strapabírás (3,5)
Megbízhatóság (4,5)
Véleményezze Ön is autóját!

OPEL OMEGA C (1999-2003) képekben

NCAP (törésteszt) eredmény

OPEL OMEGA C (1999-2003)

Eredmény Pont

Felnőtt utas (Adult occupant)

22

Gyalogos (Pedestrian)

16

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVsJmV2amFyYXRfdG9sPTE5OTkmZXZqYXJhdF9pZz0yMDAz

OPEL OMEGA C modelltörténet

  • 1994 Modellváltás, bemutatják az Omega B-t
  • 1997 Új motor: 2.0 DTI (100 LE)
  • 1999 Modellfrissítés, új motor: 2.2 16V (144 LE)
  • 2000 Új motor: 2.6 V6 (180 LE), 2.2 DTI (120 LE)
  • 2001 Új motor: 3.2 V6 (218 LE)
  • 2003 Leáll a sorozatgyártás

OPEL tesztek

Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI Cosmo Automata teszt

Heten, mint a gonoszok? Opel Zafira Tourer teszt Videó

Túrázáshoz ideális csúcsdízelével, automataváltóval járt nálunk a hétüléses Opel Zafira Tourer. Vajon hány felnőtt számára számít kellemes utazóautónak?


Opel Vivaro Tour Cosmo 2.0 CDTI ecoFLEX teszt

Spórolós, olcsó, tágas - Opel Vivaro ecoFLEX teszt

Új, Euro5-normás, fogyasztás-optimalizált alapmotorjával járt nálunk az Opel legnagyobb személyszállítója, a Vivaro.


Még több OPEL teszt

Kapcsolódó tartalom


Az Autónavigátor ajánlja


Használtautó.hu statisztika

Összesen
38 db
Minimum ár
210.000 Ft
Maximum ár
998.888 Ft
Átlag ár
658.970 Ft
Klíma
97.37 %
Automata
21.05 %
Szervo
94.74 %
ABS
78.95 %
ESP
13.16 %
Motor
  • dízel
  • benzin

  • 60.53 %
  • 39.47 %
Kivitel
  • kombi
  • sedan

  • 52.63 %
  • 47.37 %

Használtautó.hu

OPEL OMEGA C Caravan 2.2 DTI Elegance

OPEL OMEGA C Caravan 2...

Ár: 659.000 Ft

Évjárat: 2000 / 12

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL OMEGA C 2.2 16V Elegance

OPEL OMEGA C 2.2 16V E...

Ár: 650.000 Ft

Évjárat: 2001 / 8

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

OPEL OMEGA C Caravan 2.2 DTI Elegance

OPEL OMEGA C Caravan 2...

Ár: 649.999 Ft

Évjárat: 2001 / 12

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL OMEGA C Caravan 2.5 TD (Automata)

OPEL OMEGA C Caravan 2...

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 2000 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL OMEGA C Caravan 2.2 16V Elegance

OPEL OMEGA C Caravan 2...

Ár: 210.000 Ft

Évjárat: 2000 / 1

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

OPEL OMEGA C Caravan 2.6 V6 Elegance

OPEL OMEGA C Caravan 2...

Ár: 950.000 Ft

Évjárat: 2003 / 6

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

OPEL OMEGA C 3.2 V6 Executive (Automata)

OPEL OMEGA C 3.2 V6 Ex...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 2001 / 7

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

OPEL OMEGA C 2.5 V6 Elegance (Automata)

OPEL OMEGA C 2.5 V6 El...

Ár: 450.000 Ft

Évjárat: 2000

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

OPEL OMEGA C 2.5 TD Elegance (Automata) Imscher

OPEL OMEGA C 2.5 TD El...

Ár: 400.000 Ft

Évjárat: 1999 / 11

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

OPEL OMEGA C 2.5 TD Elegance (Automata)

OPEL OMEGA C 2.5 TD El...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 2001 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó