OPEL OMEGA C (1999-2003)

Lerágott csont, de ellenőrizzük a fogazott szíjak állapotát
Az automata váltó nem mindig bírja végigszolgálni az Omega élettartamát
Nem súlyos hiba, de zavaró a folyton olajban fürdő motorok
A klíma is hajlamos elengedni a hűtőközeget, lassan kinyírva a kompresszort
Csak csúnya, de nem komoly hiba az ajtóélek felületi rozsdásodása
Sajnos gyakran betegeskedik a féltengely és a felfüggesztés is
A zörgés-nyiszorgás hozzátartozik a beltérhez

Vigye az egeret a sárga jelölőkre!

Névjegy

Benzin:

6 fajta motor

137-219 LE

1998-3200 cm³

2 féle karosszériával

Dízel:

3 fajta motor

121-151 LE

2171-2498 cm³

2 féle karosszériával

Pozitív

Valódi ötszemélyes, hatalmas csomagterű, klasszikus építésmódú utazóautó, kiváló ár-érték aránnyal.

Negatív

Kidolgozási minőség, megbízhatóság, presztízs.

Összértékelés

3,5

Mit kínál?

Méret, kényelem, kidolgozás

Igazi utazóautó (csak kibírja az utat), akár öten teljes menetfelszereléssel, kényelemben. Helyenként igen olcsó hatású beltéri elemek, a gazdag felszereltség előtanulmányt igénylő gomberdővel jár együtt. Méretei könnyen megszokhatók, hátsókerekes, így fordulékony, kezes. A felhasználóbarátság az Opel egyik nagy erénye, itt sem okoznak csalódást. Még a limuzin hátsó ülései is dönthetőek, a kombi kisbuszokat megszégyenítő raktérrel bír.

Különleges felszereltség

Minél fiatalabb, annál jobban felszerelt, és annál jobb anyagokból, körültekintőbben összerakott a beltér. Német vetélytársainál nem csak olcsóbb, de bőkezűbb is volt. A végén már sokkal. Dupla klíma, navi, bőr, tempomat, mi szem-szájnak ingere.


Hogy megy?

Ajánlott motor

Egy jó ideig az egész takarékos, és tartós, 115 lóerős kétliteres töltötte be az alap benzines szerepét, egész ügyesen, majd méltó utódot kapott a 2,2-es formájában. A V6-osok egész tűrhetőek, fogyasztásuk már nem annyira. Dízel érkezett sorhat a BMW-től, ez ritka, de megér egy misét meg időnként egy hengerfej-felújítást, a házon belüli DTI-k gyengébbek.

Vezethetőség, menetkomfort

Hátsókerekes, de nem az agilitásra hegyezték ki, az üresen legalább 1,6 tonnás nagy Opel azért egész ügyes, szépen visszajelez, nem dől túlságosan, azért BMW szintet nem ér el. De még Merciét sem. Itt kijátssza az aduászt az Omega. Olyan közúti hajó, amelyen senki nem lesz tengeribeteg. Siklik, suhan, vasal rendületlenül, egyedül az MV6-os csúcsmodell keményebbre hangolt. A hátsó ülésen oldaltartás híján csúszkál a magányos utas.


Hogy szolgál?

Fenntartási költség

Nem tartozik a piac legkeresettebb modelljei közé, de kialakult vevőkörrel bír, akik értékelik kimagasló ár-érték arányát, és tudják hogy a mellőzöttségből eredő alacsony árszint és nehezebb újra eladhatóság a csekély presztízsnek és az ejnye-bejnye megbízhatóságnak szól. Kész szerencse, hogy egész olcsó hozzá a számos forrásból beszerezhető alkatrész, és még a bontók is hathatós segítséget képesek nyújtani. Merthogy nem árt kedvezményt szereznünk autós boltban, bontóssal, hozzáértő szerelővel haverkodnunk. Ha figyelünk rá, és inkább megelőzünk, mint kivárunk, jobban járunk.

Biztonság

A biztonság folyamatosan egyre magasabb szintű lett az Omega aktív pályafutása során. Két légzsák kezdettől járt, 1997-től oldalra is, 2002-től még aktív fejtámla is jutott. Az Euro NCAP 1998-ban 3 csillagosra minősítette.

OPEL OMEGA C (1999-2003)

Általános információk
Átlagos életkor
13 év
Átlag km
219.963 km
Adatlapok száma

Osztályzat (16 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,9 pont

Használói vélemények

Válasszon márkát!
  • Válasszon márkát!
  • ALFA ROMEO (844)
  • ASTON MARTIN (3)
  • AUDI (1447)
  • BMW (1725)
  • BARKAS (9)
  • BENTLEY (5)
  • CADILLAC (9)
  • CHEVROLET (434)
  • CHRYSLER (218)
  • CITROEN (1487)
  • DACIA (237)
  • DAEWOO (715)
  • DAIHATSU (88)
  • DODGE (19)
  • FERRARI (16)
  • FIAT (2546)
  • FORD (3307)
  • GAZ (3)
  • HONDA (1277)
  • HYUNDAI (403)
  • INFINITI (4)
  • ISUZU (4)
  • JAGUAR (52)
  • JEEP (47)
  • KIA (346)
  • LADA (562)
  • LANCIA (200)
  • LAND ROVER (92)
  • LEXUS (94)
  • LOTUS (4)
  • MG (7)
  • MAHINDRA (2)
  • MARUTI (40)
  • MASERATI (6)
  • MAZDA (865)
  • MERCEDES-BENZ (1147)
  • MINI (20)
  • MITSUBISHI (726)
  • MOSZKVICS (21)
  • NISSAN (929)
  • OLTCIT (2)
  • OPEL (5267)
  • PEUGEOT (1945)
  • POLSKI FIAT (99)
  • PORSCHE (37)
  • PROTON (9)
  • RENAULT (3102)
  • ROVER (276)
  • SEAT (1133)
  • SAAB (182)
  • SHUANGHUAN (4)
  • SKODA (2009)
  • SMART (68)
  • SSANGYONG (37)
  • SUBARU (154)
  • SUZUKI (3285)
  • TALBOT (1)
  • TATA (11)
  • TOYOTA (2001)
  • TRABANT (175)
  • VOLKSWAGEN (3587)
  • VOLVO (718)
  • WARTBURG (130)
  • YUGO (17)
  • ZASTAVA (16)
  • ZAZ (3)
Választhat modellt is!
  • Választhat modellt is!
Választhat típust is!
  • Választhat típust is!
Keresés

OPEL OMEGA C

(1999-2003 )

16 autós véleménye alapján
Hogy tetszett (4,0)
Véleményezze Ön is autóját!

OPEL OMEGA C (1999-2003) képekben

NCAP (törésteszt) eredmény

OPEL OMEGA C (1999-2003)

Eredmény Pont

Felnőtt utas (Adult occupant)

22

Gyalogos (Pedestrian)

16

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVsJmV2amFyYXRfdG9sPTE5OTkmZXZqYXJhdF9pZz0yMDAz

OPEL OMEGA C modelltörténet

  • 1994 Modellváltás, bemutatják az Omega B-t
  • 1997 Új motor: 2.0 DTI (100 LE)
  • 1999 Modellfrissítés, új motor: 2.2 16V (144 LE)
  • 2000 Új motor: 2.6 V6 (180 LE), 2.2 DTI (120 LE)
  • 2001 Új motor: 3.2 V6 (218 LE)
  • 2003 Leáll a sorozatgyártás

OPEL tesztek

Opel Cascada 1.6 Turbo Ecotec (200 LE) Cosmo teszt

A mágnes benne van? Opel Cascada teszt

Jó 11 millió forintért versenyképes ajánlat a legerősebb Cascada. Kabriózás Opel-módra, de vajon az a mágnes benne van? Vagy csak az ólom.


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI Cosmo Automata teszt

Heten, mint a gonoszok? Opel Zafira Tourer teszt Videó

Túrázáshoz ideális csúcsdízelével, automataváltóval járt nálunk a hétüléses Opel Zafira Tourer. Vajon hány felnőtt számára számít kellemes utazóautónak?


Még több OPEL teszt

Kapcsolódó tartalom


Az Autónavigátor ajánlja


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9 TDI Highline

VOLKSWAGEN PASSAT 1.9...

Ár: 650.000 Ft

Évjárat: 1997 / 9

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 307 Break 1.6 Symbole MAGYARORSZÁGI!

PEUGEOT 307 Break 1.6...

Ár: 1.048.000 Ft

Évjárat: 2006 / 9

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ A 160 Elegance

MERCEDES-BENZ A 160 El...

Ár: 649.900 Ft

Évjárat: 1999 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT LINEA 1.4 8V Dynamic (EU5)

FIAT LINEA 1.4 8V Dyna...

Ár: 2.100.000 Ft

Évjárat: 2012 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA G 1.2 16V Viva

OPEL ASTRA G 1.2 16V Viva

Ár: 799.000 Ft

Évjárat: 2003 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 1.9 PD TDI Ambition

AUDI A3 1.9 PD TDI Amb...

Ár: 2.599.000 Ft

Évjárat: 2008 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF VI 1.4 Tsi Trendline Kíváló állapotban. német papír

VOLKSWAGEN GOLF VI 1.4...

Ár: 3.440.000 Ft

Évjárat: 2012 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

HONDA CIVIC 1.8 Type-S

HONDA CIVIC 1.8 Type-S

Ár: 2.150.000 Ft

Évjárat: 2007 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.6 Comfort Klímás!

SEAT TOLEDO 1.6 Comfor...

Ár: 677.000 Ft

Évjárat: 1999 / 9

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 530d Sport Edition (Automata) M PAKET 16.9 NAGY NAVI

BMW 530d Sport Edition...

Ár: 1.299.999 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó