Sirályszárnyas villanykupéként éled fel az Isdera
Feltámad az Isdera név egy villanyautó formájában
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sirályszárnyas kupét mutatott be az Isdera a Pekingi Autószalonon.
Korábban a Mercedes-Benz erőforrásait használták, immár váltottak villanymotorra
Aki játszott a Need for Speed játékok korai részeivel biztos, hogy emlékszik még az Isdera nevére. A manufaktúra eddigi utolsó alkotása a Commendatore 112i volt, amely az említett játékba is bekerült, sorozatgyártása azonban nem indulhatott már el. A csődöt jelentett márka azonban új életre kel egy kínai befektetőnek köszönhetően.
Úgy tűnik, Kína egyre több meglepetést okoz az autóiparban
Persze egy kis csalafintaság is felfedezhető a projektben, hiszen az a bizonyos befektető a WM Motor, amely a névhasználati joggal és a Commendatore GT prototípussal igazából a fontosabb terméknek, az EX5 Pro szabadidő-autónak kívánnak hírverést csinálni a Pekingi Autószalonon.
[BANNER type="1"]
A WM Motor a szabadidő-autójából szeretne sokat eladni
Azonban néhány darab biztosan elkészül az új Isdera összkerékhajtású sportautójából, amelynek meghajtásáról két villanymotor gondoskodik. Rendszerteljesítményét 815 lóerőre ígérik, míg a százas gyorsulását 3,7 másodpercre. Ám a 200 kilométer/óra eléréséhez sem kell neki több 9,8 másodpercnél, ráadásul, ha nem korlátoznák a végsebességét 250 km/h-ra, akkor elérhetné a 302 kilométer/óra tempót is. A lenyűgöző adatok sorát az 500 kilométeres hatótávval fejelték meg, amely a 105 kWh-s akkucsomagnak köszönhető.
35 perc alatt 80%-osra tölthető az akkucsomagja
Az autó áráról még nem árultak el semmit viszont a méretadatait már felfedték. A karosszéria hossza 4,92 méter, a szélessége 1,95 méter, a magassága 1,29 méter. A tömege sem csekély, hiszen 1,75 tonnát nyom a mérlegen.
Az utastérben fa, szénszálas műanyag és bőr használatával igyekeznek fokozni a luxust








Az Imperator egy gyönyörő darab, méltó lenne a Gullwing C111 sorba, még jó hogy a mérnökök megcsinálták GMK-ban :), a német ember nem xarral gurigázik 🙂
„a német ember nem xarral gurigázik”
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mérnök vagy a világ legnyomasztóbban durva multú autógyáránál, amely kb mindent megnyert és elért, már akkor amikor más szövőgépet meg rizsfőzőt gyártott, és szokás szerint azóta is hasonló formát hoz.
Kifejlesztetek valamit bent, ami bár bexar-behugy liga, a vaskalapos főnökeid szerint azonban nem passzol a márka konzervatív image-ébe.
Te erre:
1. behúzod füled farkad és visszakullogsz rizsfőző-kilincset fejleszteni.
2. kiszállsz a konszern langymeleg otthonából, összedobod a pénzt egy startupra és megépíted a garázsban, majd szerényen valami hülye rövidítés mögé bújva lenyomod vele a világot.
2. megfejtése: story of AMG, sztori of ISDERA (csak happy end nélkül).
Itthon a többség az 1-es opciót választaná, esetleg az ecceri lúzer ott pamogna a gonosz múltikra.