Rendes modellhez méltó módon tavaly kapta meg a félidős frissítést, amellyel a 2CV, azaz a Kacsa stílusában újult meg az apróság, most pedig a Buggy is csatlakozott a kínálathoz. Az ötlet nem új, már a korábbi verzióból is készült Buggy változat, ám akkor csak egy limitált széria erejéig. Ezúttal eltörölték a korlátozást, annyi strandmodellt gyártanak, amekkora igény lesz rá. A legfeltűnőbb elem az ajtók elhagyása, a kieséstől egy csőből hajlított keret hivatott védeni, amire felcipzározható egy plexi, ha nagyon mostohára fordulna az időjárás. A Buggy nem csak oldalról, hanem felülről is beengedi a napfényt, a kézzel felcsavarható vászondarab méretes lyukat nyit a tetőn. Szembetűnő részlet a mit sem érő légterelő és az aranyszínűre fújt 14 colos felni.
Műszaki értelemben nincs változás, a végsebesség 45 km/h, hatótáv 75 km. Az akkumulátor kapacitása 5,5 kWh, ami négy óra alatt hagyományos konnektorból is feltölthető. Az Ami, illetve Opel és Fiat emblémás testvérei továbbra is üde és olcsó színfoltot jelentenek a palettán, (bel)városi közlekedésre, sokadik autónak ideális választást. Ezt jó pár vásárló ugyanígy gondolta, a legfranciább változatból eddig 75 ezer példány kelt el, az európai alapár átszámítva 3,2 millió, a Buggy éppen befér négymillió alá.