Alapesetben az R18 TDI versenygépéhez hasonló, titán-árnyalatú fényezést kap a kizárólag Angliában piacra lépÅ‘ Audi R8 V8 Limited Edition, de óhaj szerint a sorozat minden szÃnében kérhetÅ‘, és a Carbon-csomaggal is felszerelhetÅ‘, mellyel a kilincsek, a tükrök, továbbá az oldalsó karosszéria-betétek is a névhez illÅ‘ árnyalatot kapnak
Kizárólag Anglia kap abból a 100 példányos Audi R8 V8 Limited Edition-bÅ‘l, melyet a márka idei, immár tizedik Le Mans-i gyÅ‘zelmének emlékére épÃtettek. A titán hatású fényezéssel és hasonló árnyalatú, 19 colos, "dupla Y"-mintás alufelnikkel, fekete féknyergekkel egyedivé tett széria műszaki paraméterei szempontjából nem különbözik az "alap" nyolchengeres R8-tól, azaz a feltöltÅ‘ nélküli, a versenypályás használatot is jól tűrÅ‘, száraz karteres olajozású, 4,2 literes V8-as 430 lóerÅ‘t teljesÃt, amellyel a 100 km/órára gyorsÃtás szintideje 4,6 másodperc, a végsebesség pedig 302 km/óra.
Luxusautós beltér, nappa bőrrel, valamint prémium Bang & Olufsen hifivel
Ha valakinek nem tetszene az e szériához megálmodott, s a Le Mans-i R18 TDI-éhez hasonló titán fény, az R8 összes árnyalatával kérheti az igencsak luxusautós, piros betétekkel vadÃtott, de alapvetÅ‘en fekete árnyalatú nappa bÅ‘r kárpitozású belteret. Az óhaj szerint 6 fokozatú manuális, vagy dupla kuplungos, robotizált S tronic váltóval is elérhetÅ‘ R8 V8 e szériája is Torsen differenciálműves, állandó összkerékhajtású, elöl-hátul kettÅ‘s keresztlengÅ‘karos futóműve elektromágneses folyadékkal töltött, adaptÃv lengéscsillapÃtókkal szerelt, s ami a lényeg: hifije Bang & Olufsen, nem hiányzik belÅ‘le a gyári navigáció, és a Bluetooth kihangosÃtó sem.
Akit nem ijeszt el az alumÃnium térvázas, alumÃnium karosszériás Ãnyencség októbertÅ‘l kapható szériájának 93 935 fontos, azaz közel 28 millió forintos kezdőára, az Silverstone versenypályáján egy Audi Driving Experience vezetéstechnikai kurzust is kap annak érdekében, hogy autóját biztonságosan tudja vezetni.