Nincs fényezés, nincs probléma – Egyedi Ford GT érkezik

Csupasz GT-vel kedveskedik a Ford

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy új modellváltozattal és néhány technikai módosítással frissül a Ford utcai versenyautója.

Messze van attól a Ford GT, hogy tömegterméknek nevezhessük, a nagy sorozatban készülő autókhoz hasonlóan mégsem kerülheti el a frissítést. Bár a formatervéhez nem nyúltak, az újdonságok a lemezek alatt találhatók. Sőt, magukon a lemezeken. Vagyis pont az az egyik újdonság, hogy nincs fényezés. Legalábbis a Liquid Carbon Edition modelleken.
Hirdetés
Megpiszkálták kicsit a motorban a dugattyúkat, a hűtőrendszert és a gyújtórendszert, a módosítások pedig 13 lóerővel növelték annak teljesítményét. Így a duplaturbós, 3,5 literes, V6-os hajtáslánc már 660 lóerős. Nem hagyták érintetlenül a futóművet sem, úgyhogy a mérnökök ígéretei szerint „versenypálya” üzemmódban most már még kezesebben viselkedik a sportautó. Ráadásul az eddig 10 ezer dolláros felárral kínált Akrapovic kipufogórendszer az alapfelszerelés része lett, ami a dögösebb hangzás mellett 4 kilogrammnyi tömeg leadását is jelenti. Természetesen ezeket a frissítéseket mindegyik új Ford GT megkapja, ám a gatyábarázás mellett egy különleges szériát is piacra dob a Ford. A Liquid Carbon Edition kasztniját nem fényezik, csak egy átlátszó védőbevonatot kap, így jól látható marad a szénszálas műanyag eredeti felülete. A modell sajátjai még a szintén szénszálas műanyagból készülő felnik, de felárért még titán kerékanyák és hatpontos versenyövek is kérhetők hozzá. Illetve, akiknek esetleg túl monoton a fekete karbon test, kérhetnek rá versenycsíkokat, színes tükörházakat, illetve festett féknyergeket is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?