Itthon a Renault Rafale, mutatjuk az árait!

Ismertette a francia márka a Rafale hazai árait

A tavaly nyáron bemutatott SUV-kupét végre itthon is beárazták, mutatjuk, mennyit kérnek érte.

Múlt év júniusában mutatta be a repülőgépről elnevezett SUV-kupéját a Renault, azonban a hazai debütálásra idáig várni kellett. Szerencsére nem bonyolították túl a kínálatot, mindössze két kivitelben, techno, illetve espirit Alpine felszereltségi szinttel kérhető az újdonság, mindkét esetben az E-Tech full hybrid 200 hajtáslánccal. Előbbi 16 999 000 forintról indul, míg a sportosabb verzió alapára 18 499 000 millió forint. A kettő között főként esztétikai különbségek fedezhetők fel, mind kívül, mind az utastérben. Ilyen például a 20 colos felni megjelenése, vagy éppen a hűtőmaszk kialakítása, de a belső térben is látványos az ülések közötti eltérés. Techno szinten szövet garnitúra jár, míg az espirit Alpine már Alcantara üléskárpittal érkezik, az első ülések háttámlájába ráadásul az Alpine emblémáját is belenyomták.
Hirdetés
A motortérben viszont nincs különbség: mindkét esetben az 1,2 literes, háromhengeres benzinmotorra épülő hibrid kerül az autóba. A benzinmotor önmagában 130 lóerőre és 205 newtonméterre képes, ezt egészíti ki a villanymotor 68 lovas ereje és 205 newtonméternyi nyomatéka. A kínálat később kiegészül egy 300 lóerős, összkerékhajtású kivitellel is, ám ennek ára egyelőre nem ismert.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2024.04.05. at 15:07
    Permalink

    A februári Retromobile-ra ( https://egzostive.com/retromobile-2024-saw-the-return-of-manufacturers/ ) elhozta a Renault az új Rafale-t, de a stand fő attrakciója a kék repülőgép volt (Caudron-Renault Rafale C.460), ami az első képen szerepel is a háttérben.

    Persze az a négy rekord-vadász autó is kiütötte a 2024-es modellt, ha van valami amiben a franciák kiemelkedőek az a látványos megjelenés. Amennyiben a 9 literes motorral felszerelt Art Deco 1926-os masztodon vagy a Nervasport a maga 9 rekordjával nem lenne elég 🙂

    Szerencsére a Renault még mindig komolyan veszi a fizikai autókiállításokat, remélem Párizst nem hanyagolják. 🙂

Vélemény, hozzászólás?