Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egyelőre csak a karosszéria változásai ismertek, azt még nem tudni, vajon új motorokat is kap-e a népszerű Honda CR-V SUV.
Eredetileg Los Angelesben, november második felében tervezte bemutatni szabadidő-terepjárójának frissített változatát a Honda, mégis idő előtt megjelentek az első képek és tények a CR-V-ről.
Simább, elegánsabb lett a kompakt CR-V megjelenése
Vadonatúj padlólemezre épül a kompakt városi terepjáró, a legtöbb változást pedig frontrészén találjuk, a lökhárítót jobban belesimították az orr-részbe, látványosabban öleli át az autó elejét, és a három keresztbordával tagolt hűtőrács is határozottabb lett, különösen a mellette található, keskenyebbre vágott fényszórók társaságában. A változások állítólag nem csak esztétikai szempontból fontosak, az autó légellenállását is sikerült jelentősen csökkenteni velük.
Ilyen apró formai játékokra, mint a lámpa kitüremkedő csücske, eddig nem vetemedtek a CR-V dizájnerei, de a trükk a Hondától nem ismeretlen
Hirdetés
Vajon érintésre reagál a középső képernyő? És milyen információk jelennek meg rajta? Hamarosan megtudjuk!
A CR-V oldalán végigfutó karaktervonalak is hangsúlyosabbak, de a nyári tanulmányverzió nagyméretű kerekeit cél- és ésszerűségi szempontokból kisebb felnikre cserélte a Honda. A korábbinál alacsonyabban húzott csomagtérerperem miatt könnyebben pakolható az autó, és maga az utastér is tágasabb, kényelmesebb lett.
A motorválaszték egyelőre nem ismert, de az biztos, hogy ha nem is cserélik le a kifutó modellben dolgozó 150 lovas kétliteres benzines és ugyanilyen teljesítményű 2,2-es turbódízel motorokat, fogyasztásukon és károsanyag-kibocsátásukon biztosan reszelnek kicsit.