Vygor Opera: inkább tragikomédia az olasz SUV
Vygor Opera, az új olasz crossover
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Mindössze százötven példányt gyártanak a másfél tonnás kupé-terepjáróból, szerintünk bőven elég lesz.
A Lamborghini LM002 érdekes Hummer-paródia volt még annak megjelenése elÅ‘tt, nyomokban Countach-t tartalmazott, de azért lássuk be, nem Å‘k teremtették a SUV-kategóriát. Vagy ott van az ultragyors terepkupékat gyártó Fornasari: irgalmatlanul gyorsulnak, közel 300-zal mennek, befogadásukhoz mégis erÅ‘s gyomor szükségeltetik. Folytathatnánk a De Tomaso Deauville-lel vagy épp a Maserati Kubanggal, amik szintén nem ütik meg az olasz sportkocsik vagy akár miniautók által felállÃtott mércét.
Műszaki alapjairól egyelÅ‘re csak annyit tudni, hogy csövekbÅ‘l hegesztett váza alumÃnium és kompozit műanyag karosszéria-elemeket visel és elöl-hátul független, kettÅ‘s keresztlengÅ‘karos felfüggesztéssel, négykerék-hajtással, valamint egyelÅ‘re ismeretlen specifikációjú, 3-400 lóerÅ‘s motorral mozog.
Döntsék el Önök: megtalálta-e a helyes utat az olasz cég, vagy inkább térjenek vissza a sportkocsikhoz?
Az biztos, hogy nem egy telitalálat. Azért van valami, amivel nem igazán értek egyet. A kipufogókat ért kritikával. Történetesen, a Ferrari California kéményei szinte pont Ãgy helyezkednek el, ami ugye nagyon bazári európában, de kÃnában szódával elmenne!