Európán kívül is sikeres a BMW, Kínában már a hatmilliomodik jármű is legördült a szalagról, ráadásul az legutóbbi egymillió mindössze 15 hónap alatt készült el.
Alig pár autót előzött meg a kanyarodósávban tolakodó kombi sofőrje, így a szabálytalan manőver szinte biztosan nem érte meg, főleg annak fényében, hogy milyen büntetést kapott az esetet lefülelő rendőröktől.
Igaznak bizonyultak a hírek: tényleg frissíti meglévő modelljeit a SEAT, ezúttal a Leon ferdehátú és kombi kivitele kapott modernebb belsőt, de új hajtásláncok is megjelennek a motorpalettán.
Eddig úgy tűnt, hogy 2030-tól csak villanyautókat értékesít Európában a Ford, viszont újonnan már a konnektoros hibridek sem tűnnek ördögtől valónak - már ha lesz rájuk kereslet.
Formabontó értékesítési koncepcióval rukkolt elő a Citroën, már ami a haszongépjárművek piacát illeti. A Relayből akár egyszerre kettőt is lehet vásárolni, ráadásul egybeépítve, az ok egyszerűbb mint gondolnád!
Néhány gyártó annyira bízik a biztonsági rendszereiben, hogy hús-vér embereket is oda mer állítani az autó elé. A videóban szereplő kocsi is minden bizonnyal megugrotta volna mindezt, ha egyáltalán benne lett volna a funkció.
A BMW M3 után az M4-es is megkapta a CS kivitelt, amelyről első ránézésre süt, hogy hol fogja a legjobban érezni magát. Persze a benne ülő sofőr sem fog szomorkodni az 550 lóerős, hathengeres motor hangja hallatán.
Szinte minden nevesebb márkával kapcsolatban állnak, Európa 16 országában érdekeltek, és jelenleg közel 1 milliárd eurós árbevétellel rendelkezik az AutoWallis, ám a tervek szerint a következő öt évben még a mostaninál is drasztikusabb fejlődés jöhet.