Ilyen, amikor egy céges autót nagyon jól tartanak. Ráadásul nem egy főnöki S Merciről van szó, de még csak nem is egy jól extrázott középvezetői Octaviáról, hanem egy munkaeszköz Renault Kangooról, ami a melóban és a hétköznapokban is mindenki kedvence.
517 lóerő, 12 henger, na meg olyan luxus, amiről álmodni sem mersz: a Mercedes-Benz egykori csúcsát ma már egy Dacia áráért hazaviheted. Kérdés persze az állapot, ha ugyanis mellényúlsz, akkor élmények helyett kínszenvedés és egy fél vagyon elköltése vár.
Amikor megláttam a kék dísztárcsákat és a teszkós könyöklőt, majdnem futva menekültem el. Kiderült, hogy komoly hiba lett volna: ez a metálkék Punto ugyanis tudott meglepetést okozni, bőven megérte az árát. Nem hiszed? Olvass tovább!
A jövő autóinak előfutáraként tekintettek rá a tervezői, mégsem robbantott piacot a legelső Prius. Kerítettünk egy 19 év után is büszkén szolgáló, első generációs példányt, hogy kiderüljön: vajon a Toyota tévedett, vagy azok, akik lenézik a modellt?
Az ínség sok esetben lehetőséget is teremt, a nemrégiben elstartolt Peugeot Minőségi Használtautó program pont azt adja a piac számára, amire most szükség van - jól mutatja ezt a próbált 508 SW is.
Bőven elmúlt már 20 éves a BMW X5, ami újonnan a legmenőbb SUV volt, az első példányok persze sok mindent megéltek már, egy szép darab viszont ma már könnyedén csábító youngtimer. Egy ilyennel randevúztunk.
Olcsó belépő az élményautók klubjába - általánosan elterjedt vélemény ez a Mazda MX-5-ről. Persze az olcsó egy elég relatív fogalom az autópiacon, és az NA-ra, tehát az első generációra már egyre inkább nem érvényes.
Újabb ösztönző érkezett a cégautók elektromosra váltására, ugyanis már csak a privát autók tankolhatók hatósági áron. Mutatjuk, mi kapható ma a szinte átlagos 5 milliós árig.
Erős, dinamikus motor, meglepően tágas beltér, korrekt extralista, mindez a 206-os kortalan dizájnjával, ráadásul gyakorlatilag fillérekből. Használtteszten a legolcsóbb Golf V vetélytárs, avagy a franciák titkos fegyvere: vajon valós alternatíva lehet?