Magyarországon gyártották, itt is helyezték először forgalomba, egygazdás és 300 ezer kilométer alatt futott ez az Opel. Hirdetésként tuti siker lenne, a család ráadásul még új autónak érzi, a vizsgabiztosnak mégsem elég jó. Nézzük, kinek van igaza!
Lehetne ebből gyári állapotú, érintetlen, rozsdamentest is mutatni, de nem az a realitás, főleg nem a 200-300 ezres ársávban. Alexandra Hondája tökéletes képet ad arról, hogy mire számíts, ha olcsó hatodik generációs Civicet keresel.
Jól felszerelt, remek állapotú, és szinte végig a Volkswagennél szervizelték, mégsem a tények, hanem a rikító citromsárga színe adta el árán felül. Állítólag az előző tulaj is visszavásárolná, de nem eladó. Megérte megvenni a 90 lovas FSI motorral?
A Bogár harmadik generációja szakított a cuki retro faktorral, a Golf VI-on alapuló technokrata vonalat képviseli, miközben levetkőzte elődjének hibáit. Pontosabban képviselte, ugyanis mára kikopott a gyártásból.
Vatta újakkal is menő lenne, de így adja ki igazán: 22 év távlatából, a jövő és a tartósság ismeretében a legjobb az összehasonlítás. Ráadásul ezeket még meg is lehet fizetni. De vajon a németek vagy a japánok csinálták jobban a szedánt az ezredfordulón?
Ebben a kategóriában az autós arcoknak nem igazán lehet újat mutatni, ezek a kocsik már 20 éve itt járnak köztünk. A realitás viszont azt mutatja, hogy egyre többen vennének valami ilyesmit. Megpróbáltuk logikusan rangsorolni a leggyakoribb modelleket.
Kétütemű, tehát hangos és büdös, de legalább újrahasznosított, préselt szovjet szemétből van. És mégis - ha hiszitek, ha nem - mindenhol mosollyal bámulják meg, ráadásul vezetni is egy hatalmas buli. Még akkor is, ha 70 felett halálfélelmed van benne.
Bűvös betűpáros az RS. Többféle márka is használja, bár jelentése változó. Az S persze többnyire a Sport jelölése az R viszont lehet a rally vagy épp a racing. Ez a két betű jelzi, hogy nagy élmény lesz az autót vezetni, de azt is, hogy drága.