A Toyota már másfél évtizeddel ezelőtt arathatott volna a kabrió terepjárók piacán, ha elég bátor. A kihagyott ziccert azóta többen pótolták már házilag, mind közül a legszebb egy Kaliforniai karosszériásműhely műve, ami akár a gyári FJ Cabrio is lehetne.
Általában a rozsdát kerülendő indulnak emberek autóért Európa csizmája felé, alapesetben én is azt vallom, hogy inkább legyen alja, és ne legyen szép, mint fordítva. Ez az A2 viszont alumíniumból van, mégis látványosan Olaszországból érkezett. Megérte?
Ezt nem csak a különleges kormánya miatt vették meg: 300 000 kilométer után is tud jó lenni az első C4, hiába "csak" alapmotoros és háromajtós. Ez a bordó példány még igen jó bőrben van, pedig egyáltalán nem hobbiautó. Még mindig nem vennél franciát?
Íme egy 15 éves Lexus GS 430 a Private Collection Motors internetes használtautó-portálról. Mi benne a különleges? Leginkább az, hogy szinte nullkilométeres, ráadásul tökéletesen gyári állapotú. Az ára is ezt tükrözi, arra megéri felkészülni lelkiekben.
Ezekben az öreg dízel Passatokban biztos a félelmetes futásteljesítmény. Érdemes hát megnézni, hogy mit veszel: nem feltétlenül a legszebb lesz a legjobb, de nem is amelyik a legbarátibb óraállást hazudja. Ha mégis kifogsz egy jót, világgá mehetsz vele.
Nem biztos, hogy a legbölcsebb döntés olyan használt autót választani, amelynek már nem is létezik a gyártója, de az biztos, hogy egyre inkább különlegessé válik majd. Persze az sem mindegy, hogy mennyire régen szántották be a céget.
Az öreg Toyoták nem véletlenül voltak híresek megbízhatóságukról, s bár itt maga az autó sem fiatal, a lemezek alatt egy még öregebb technológia lakik. Ilyen is lehet az Avensis 21 év és 300 ezer kilométer után, épp amikor már itthon is értéktelenné vált!
Az autóvásárlás otthon kezdődik, ráadásul már a legelején eldőlhet, hogy végül milyen döntést hozol majd. Mutatom, hogy lehetsz biztos abban, hogy a lehető leginkább neked való autót veszed meg végül. Vajon te jól használod a használtautós oldalakat?
A Használtautó.hu keresési statisztikája jól mutatja, hogy a pandémiás helyzetben mind többen kívánnak autót vásárolni. A növekvő árak mellett az olcsóbb modellekre irányuló fokozódó érdeklődés látható.
Mai összevetésünkben egy nagyon megosztó kérdésre keressük a választ: vajon megéri megvenni a Daciát, ha ugyanannyiért használtan szinte bármi belefér? Egymás mellé raktunk hát két autót, melyeknek csak az ára azonos, minden másban különböznek.