Üde színfolt az új autók piacán a Sandero friss generációja, hiszen az elszálló árak mellett nagyon kedvező számot látunk a Dacia árlistáján. Ugyanakkor érdemes ezt a számot megfuttatni a Használtauto.hu felületén is.
Van valami az Audi A6 első generációjának megjelenésében, ami annak ellenére tekintélyt parancsoló, hogy az autót a lehető legegyszerűbb vonalakkal rajzolták meg. Még így 25 évesen is képes elbűvölni, pedig korántsem tökéletes.
Tízévnyi növekedés után a koronavírus a magyar autópiacot is megtörte, az autók iránti érdeklődés azonban alig csökkent. A tulajdonosváltásoknál minimális a visszaesés, a Használtautó.hu kereslete pedig decemberben rekordot döntött.
Ha eddig nem érezted, hogy repül az idő, majd megérzed akkor, amikor szembejön veled az utcán OT rendszámmal egy olyan autó, amilyet "pár éve" még újonnan vettél. A legjobb viszont még várat magára, jövőre lesz ugyanis 30 az, amiről senki sem gondolná.
Talán túlságosan mély gyökeret vert a fejekben az a nézet, hogy minden Mazda túl hamar rozsdásodik. Ellenpéldának itt ez a lassan 11 éves hármas, egy igazán kellemes motorral.
Ha használt autót veszünk, leginkább annak az előélete, karbantartottsága a döntő, de az sem árt, ha eleve a megbízhatóbb modellek közül válogatunk, ebben segít a What Car? felmérése.
Elhinni is nehéz, de a dízel kupéknak és kabrióknak van helye a világban, és ez nem új dolog. Ezt a 4-est is meg lehet érteni, ha egy 3-as dízel elfogadható, akkor ez is. Ugyanaz, csak jobban néz ki.
Ki kell érdemelni a poszterautóvá válást, de van, aminek a kezdetektől fogva helye van a falon. Ilyen a Diablo, ami éppen veterán lett 2020-ban, és épp olyan lenyűgöző, mint 1990-ben.
Idén több szempontból is felértékelődött a filléres használt autók piaca, már amennyiben filléresnek mondható a szűk 300 ezer forintos. Megnéztük, mit kaphatunk ennyiért.