Be kell látnom, tényleg van valami az Alfa Romeo modelljeiben, legalábbis a 159-ben biztos, ami megfogja az embert. Rengeteg a sztereotípia a márkával kapcsolatban, ezért is nőtt nagyra bennem a kíváncsiság, hogy mit mond majd róla a tulaj.
A szükség elég nagy úr, és van, amikor nem igazán éri meg válogatni, szerencsére nem is kell. Létezik olyan autó, ami szinte minden értelmes igényre megoldást jelent, és ez nagyjából egy ilyen Octavia.
A koronavírus kapcsán kihirdetett veszélyhelyzet első napjaiban még nem, de a március 15-ét követő munkanapokon már érezhetően beesett a használt autók kereslete.
Egy legendát nagyon könnyű lerombolni, a valóság ritkán olyan, mint mesélik. A Nissan Skyline GT-R viszont igazi. Egy csodás R33-at próbáltunk, magazinunkban olvashatsz róla.
Négy hengerrel és turbóval gyorsabb lett, de nyersebb és lelketlenebb. A Boxster is tökéletesen hordozza a Porsche identitását, pláne a régebbi, még szívó hathengeres boxermotorral.
Ahány kontinens, annyiféle néven ismerik a Hyundai sportos kétajtósát (bocs, háromajtósát). Európában egyszerűen és lényegretörően csak Coupe, az USA-ban Tiburon, Ázsiában pedig Tuscani. Aki megfizethető, de látványos kupéra vágyik, bátran keresse.
Autót venni és eladni mindenki tud, ahogyan a focihoz és a politikához is mindenki ért. Utóbbiakat most hagyjuk, de az autóeladás és autóvásárlás kapcsán van néhány tippünk.
Megfizethető prémiumautót keresel? Az ötös BMW-t aligha kerülheted el. Már 3 éve fut a G30-as széria, de a piacot még sokkal inkább érinti a 2010-2017 között gyártott F10.
Tényleg annyira megbízhatóak a Suzukik, mint ahogy a városi legenda tartja, vagy akad azért velük is bosszúság? Egy 10 éves Splashre bizony kell költeni, de így is kedvelhető autó.
A quattro névről a legtöbbeknek valószínűleg egyből beugranak az összkerékhajtású Audi modellek, ám ne hagyjuk feledésbe merülni az ős-quattrót, amely egy különálló típus volt és idén jubilál.