A Toyota Land Cruiser önmagában is fogalom, az 1960-ban debütált, egészen 1984-ig gyártott 70-es széria pláne az, egy 1979-es, idén 40 éves példány pedig igazi kincs.
A CsontiCarnál megszokhattuk, hogy minden eladó, kivételek persze náluk is akadnak, ahogyan tanácsok is ahhoz, hogy mit érdemes venni, például első autónak.
Abból a korszakból érkezett, amikor a piperkőc álmegoldásokra még véletlenül sem gondoltak. Az autók, pláne a sportautók igaziak voltak. Az Evo valódi, még ma is olyan, mint újkorában.
Vonatkoztassunk el kicsit attól, hogy ez csak egy 16-os, egy BMW-t akkor is lehet értékelni, ha nem hathengeres motor van benne, sőt, a legkisebbel is vérbeli sportos kupé, pláne ebben az állapotban igazi kincs.
Csonti Car, a legjobb ár!!! - a szlogen régi, és jól ismert. Vajon mit kapunk Csontinál, ha tényleg kevés pénzt, egy havi bruttó átlagbért tudunk és kívánunk autóvásárlásra fordítani?
Maga az A8, az Audi luxusautója idén 25 éves. Alapvetően a V8 utódjaként érkezett, s motorból is leginkább V8-assal ismert, az S8-as azonban még több hengert ad. Vele randevúztunk.
Rövidül a lista, bár még így is hosszabb a kelleténél, de most egy lényeges tételt húzhatok le róla. Aston Martin Vantage kézzel összeszerelt V8-assal, a modern brit autógyártás tökéletes ékköve.
Ez az Audi még lehetne valódi veterán, de ahhoz töménytelen pénzt kéne belelocsolni. Így is át tudja adni az életérzést és alig kerül pár forintba, minőségét nagyon ügyesen megőrizték.