Nehéz, de messze nem lehetetlen hazánkban korrekt használt autót találni. A legjelentősebb állományú hazai oldal, a Használtautó.hu új keresési funkcióval segíti a böngészést.
Rekord hosszú ideig, 14 évig szerepelt gyártásban az első Renault Twingo. Többször frissítették, 16 szelepes 1,2-es "csúcsmotorját" az ezredfordulón kapta, ez a példány is azzal szerelt.
Óriásit változott most a Corvette, szupersportautóvá érett, hogy középmotoros lett, de előtte sem volt kevesebb annál. Csontié az utolsó orrmotoros Corvette, és eszeveszett élmény!
A Mercedes korszakait tökéletesen végigkövethetjük, ha csak az E-osztályos modelleken tekintünk végig. A W211 a márka identitását tetőtől-talpig hordozza, és talán azóta sem láttuk ezt az újabb modelleken.
Nehéz olyan autót találni, amiben elfér az egész család a csomagokkal együtt, sőt, néha még bútorokat is haza lehet szállítani vele, ugyanakkor alkalomadtán a versenypályára is felvihető. A megoldás egy „izomkombi” lehet.
Bár erősen hanyatlik a dízelek iránti kereslet, a használtpiacon még mindig van pár kategória, ahol igenis valós az igény. De lehet ajánlani jó szívvel tizenéves gázolajost? A Volvo öthengeresét igen!
Nem kockáztatnál a bonyolult technikával, de azért szeretnéd, ha megnéznének és nem akarsz szembe jönni magaddal? Ez a Hyundai lehet a válasz, még a színe is telitalálat!
Már több mint 500 ezer kilométert futott a most következő használtteszt főszereplője. Kár tagadni, ez látszik is rajta, ám minden szépséghibája ellenére hűségesen szolgál születése óta.
A BMW, Mercedes és Audi tulajdonosok átlag feletti gyakorisággal válnak meg autóiktól, a leghűségesebb vevőkkel pedig a Lada, Dacia, Toyota márkák rendelkeznek hazánkban.