Legalább annyira különleges külsőre, mint egy Havanna utcai panelház. Mégis az utcakép szerves része, ami nyilván valóan nem véletlen, öregedésre és használati érték vesztésére nehezen képes.
Ezúttal a Mercedes-Benz Certified programjából kaptunk egy nagyjából egy esztendős, ám alig több mint 15 ezer kilométert futott használt autót. Állapotát néhány „új” tesztautó is megirigyelhetné.
Bár továbbra is erősebb az új autók piacának bővülése, mint a használtautó-importé, még mindig több - zömében 10 évnél idősebb - használt autó érkezik, mint amennyi újból fogy.
Hazánk útjait az autógyártók tesztközpontjai is megirigyelhetnék, olyan jó futóművallatók; így különösen elismerésre méltó, hogy egy Toyota Hiace hazánkban futott egymillió kilométert.
Nem a Megane második generációja áll a legmegbízhatóbb kompakt hírében, ám jó árával, széles motor- és karosszéria-választékkal itthon is népszerű családi autó.
Alapigazság, hogy az új autó felára jelentős, az is persze, hogy a használt rizikós. A Mercedes-Benz Certified program kínálata mindkét felvetésre választ ad: újszerű autókat kínál jelentős árkedvezménnyel
Hétévesen már nehéz olyannak mutatnia magát egy prémiumautónak, mint újkorában, pláne Magyarországon. Nem a korrektül megőrzött autókhoz vagyunk szokva, de itt egy ellenpélda.
Egy dologban már biztosak lehetünk, ilyen BMW soha többet nem lesz. A tökéletes sleeper, egy egyszerű családi kompaktba bújtatott sportautó, némi piszkálással, amitől már közel úgy megy, ahogy a nagyok.
Izgalom, az nincs, legalábbis a benzines RAV4 esetén, pláne ha az automata váltós is. Hibátlanul teszi a dolgát, de azért mégiscsak rámutat arra, hogy sok minden történt a Toyotánál az elmúlt 10 évben (is).
Úgy gondolná az ember, hogy a kőkemény munkával kínzott, sokat futott pickuphoz aránylag kedvező áron lehet hozzájutni. Ám körülnézve a használt platósok piacán, elég borsos árakkal találkozunk.