Folytatódik a fiatal használt autók áraival foglalkozó cikksorozat, ezúttal a sokak által kedvelt, mások szerint erősen túlárazott német márka, a Volkswagen kínálatával.
Másfél évvel ezelőtt nem hittétek el, hogy ez egy jó és megbízható autó: most videótesztben hoztuk vissza az akkor 335 ezret futott, 1,0 literes, 2002-ben gyártott Toyota Yarist. Most kiderül, hogy miként szolgált további több ezer kilométeren át.
A SUV-ok világából visszatekintve szinte érthetetlen, hogy miért léteztek annak idején minden gyártó kínálatában a kompakt kabriók, ám ha kipróbálsz egyet, akkor rájössz: Íme az első Golf, tető nélkül!
Szorul a hurok a megfizethető autózás koncepcióját keresők torkán: íme egy lehetséges megoldás, ami végig a szemünk előtt lebegett. Vágyható céleszköz, vagy kerülendő bontószökevény az alapmotoros Octavia 20 évesen?
2023-ban is megéri fiatal használt autót venni? Ha igen, akkor milyet? Íme a választék a két legnépszerűbb, újonnan is elérhetőnek számító márka kínálatából!
Az objektivitás szűrőjén keresztül próbálunk meg pontot tenni az örök vita végére: labdába tud még rúgni bármilyen téren egy 15 éves dízel egy hasonló kategóriás, új villanyautó ellen, vagy mindez csak az irigykedő kommentelők utópisztikus vágyálma?
Őrület, ami a használtautó-piacon zajlik. Mi sem szemlélteti ezt jobban, minthogy egyes típusok pontosan ugyanannyiba kerültek 10 évvel ezelőtt, 15 éves használtként, mint amennyit ma kérnek értük, 25 évesen. Íme néhány népszerű példa!
Felcsaptuk a használtautó.hu bővített keresőjét, hogy kiderüljön: tényleg lehet az átírással és a kötelező szervizekkel együtt fél millióból kimondottan jó autót venni! Ha nem hiszed, olvass tovább!