Íme az E-osztály kupéváltozatának közvetlen előfutára egy soros hathengeres, 180 lóerős benzinzabálóval és egy ezeréves, négyfokozatú automatikus sebességváltóval. Régimódinak hangzik? Az is, de a lehető legjobb értelemben!
Egy teljes tankolásnyi fogyasztásmérésen bizonyíthat a Volkswagen csoport 110 lóerős, 1,9 literes dízelmotorja, ráadásul a lehető legnagyobb karosszériában és a legtorkosabb automataváltóval kombinálva.
A rozsda-apokalipszis egyik utolsó túlélőjeként rója az utakat ez a kismotoros, öreg E36. Használati tárgyként töltött élete utolsó sikeres műszakiját most kapta meg, de vajon két év múlva a bontó-pokol, vagy a hobbiautó-mennyország a következő állomás?
Kipróbáltuk a '90-es évek hajnalának Lada-élményét, 2023-ban: ezt az autót úgy építették át, ahogy arról anno szinte minden telepi fiatal álmodott. De vajon tud még élményt adni egy ilyen Zsiguli, ráadásul egy olyan sofőrnek, aki még nem is élt akkoriban?
Világ életemben azt vallottam, hogy a rozsda az egyik legalattomosabb ellenség öreg autó vásárlásakor. Most pedig megmutatom, hogy miért. Ilyen az, amikor a közelmúltban vásárolt rozsdaboglyát nem a bontóba viszik, hanem a lakatoshoz!
Ha akad egy sarok, ahol elfér négy kerék, illetve szívesen szánsz évente kétszer két órát bütykölésre, akkor akár tízezreket is spórolhatsz! Lépésről lépésre mutatom be a pénztemető Audi A6-on, hogy miként cserélj kereket az autó gyári szerszámaival.
A hazai autógyártás ikonikus eleme, az utcakép szerves része az első és második, de még talán a harmadik Magyar gyártású Swift is. Megnéztük, hogy melyik generáció mit tud adni 2023-ban, illetve azt is, hogy mennyiért: neked melyik éri meg a legjobban?
A fillérekért vásárolt, kérdéses állapotú Audi A6 szerelése, karbantartása egy olajcserével kezdődik: videón mutatjuk a folyamatot házilag, rengeteg információval az olajakról, a különböző szervizek árairól és arról, hogy vajon megéri-e otthon nekiállni.
Sok városi legenda kering arról, hogy az igazi luxuslimuzinok az idő múlásával egyre több hibát produkálnak. Nos, ez a 2014-es évjáratú S-osztály jó példa, hogy nem kell mindig bedőlni a városi legendáknak.