Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az Audi és a Volkswagen után az Opel is kisméretű, könnyű építésű, elektromos szöcskével jelentkezik.
Fiatal sofőröknek és olcsó mobilitási megoldást keresőknek ajánlja legújabb, Frankfurtban bemutatkozó tanulmányát az Opel.
Áramvonalas buborékban ülnek az utasok az Opel elektromos városi minijében
Az orr-rész kicsinyítve idézi az Ampera elejének kialakítását
A VW NILS és az Audi Urban Concept után ez a következő elektromos hajtású, városra specializált, egy- illetve kétszemélyes jármű, melyet jelentős autógyár mutat be. Amellett, hogy már az első megjelenése óta bízunk az ilyen könnyű, apró, mégis praktikusan használható autók sikerében, a harmadikként megjelenő Opel-változat már komolyan arra utal, hogy hamarosan megjelenhet az “A-1”, “a” vagy valami hasonló elnevezésű járműosztály a piacon, újabb és újabb modellekkel.
Az Opel egyelőre névtelen buborékjában ketten foglalhatnak helyet egymás mögött, tömege pedig egy normál autó harmada, vagyis valahol 400-500 kg körül járhat. A villanymotoros, nulla emissziójú autó hatótávja 100 km, legnagyob sebessége pedig 120 km, azaz ezzel már pont el lehet érni a fővárosból a Balaton legkeletibb csücskét.
Az Opel-változat futóműve F1-es autó helyett inkább a duplakerekes motorkerékpárokéra emlékeztet
A tandem Opel további részletei és elnevezése egy héten belül nyilvánosságra kerülnek, nem fogunk késlekedni az új információk közlésével.