Erdőt jár az új Jeep Compass

Az új Jeep Compass 17-féle hajtáskombinációval érkezik

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Világszerte forgalmazzák majd a legújabb Jeep Compasst. Nem csak formaterve hatásos, beltere is egész otthonosnak tűnik, hajtásában nem lehet csalódás, 17-féle variációban kínálják.


A 17-féle hajtáskombinációt úgy kell érteni, hogy a gazdaságos és nyomatékos dízelmotorok, automata és kézi váltó, valamint elsőkerék-, vagy összkerékhajtással is elérhető lesz az új Compass. Globális modellként lép a Jeep kínálatába, így világszerte forgalmazzák majd, kategóriájának legjobb összkerékhajtását ígéri. Egy olyan gyártótól, ami a világháború ideje alatt nőtt ki a földből és kellett bizonyítani a csatatéren, nem is várnánk mást.
Hirdetés
Túl sok infóval sajnos nem árasztották el még a sajtót, ezért csak néhány fotón láthatjuk csak. Formaterve meggyőző, határozott, kevésbé nyers, mint az elődé, így még kapósabb lehet. Ráadásul a gyártó utalt a nyitott-tetős szabadság érzetére, így nagy valószínűséggel minimum nyitható üvegtetős változat is érkezik. Ugyanakkor izgalmasabb megoldás lenne a Renegade-ből ismert kivehető tetőelemek alkalmazása. Az új Jeep Compass teljes leleplezése a Los Angeles-i Autószalonon, november közepén esedékes. Ott már elárulják a lehetséges motorváltozatokat is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 01:33
    Permalink

    Az előző Compass-ra gondoltam. Az szerintem egy totálisan lényegtelen dolog, hogy ezen a mikroszkópikus magyar piacon mi bukik meg és mi nem. A Renegade pont, hogy elég jól hasít, de mint minden Jeep-modell, ez is leginkább Észak-Amerikában népszerű.

  • 2017.10.28. at 01:33
    Permalink

    Ha a Renegade-re gondolsz, mint gigantikus bukásra Magyarországon igazad van, Európa más tájain azért elég kelendő. Nekem is az van, árgus szemekkel figyelem mindenhol és azért Olaszországban, Ausztriában, Franciaországban nem számít ritkaságnak.
    Amúgy nem értem, a magyaroknak mi bajuk vele.

  • 2017.10.28. at 01:33
    Permalink

    Az előd – bár nekem bejött – de gigantikus bukásnak bizonyult. Mindenképpen jobb ez a konfliktuskerülő design. Egymást fogják taposni érte az amerikaiak – amúgy is nagyon megy a Jeep-nek mostanában odaát. Már csak azt kéne elérni, hogy egymást tapossák érte az emberek Amerikán kívül is:)

Vélemény, hozzászólás?