Hamarosan megérkezik az új limitált kiadású Alfa Romeo 4C

Csak 108 db készül az új Alfa Romeo 4C-ből!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az olasz autómárka nem viccel: majdnem 81.000 dollárért fogja kínálni a limitált kiadású modellt. De vajon mi kerül rajta ennyibe?

Az Alfa Romeo 108 példányban készíti el a 4C Competizione Limited Edition modellt, és most egy titokról is fellebbentették a fátylat: ebből a csekély mennyiségből 10 db az ausztrál utakat fogja róni.
A modell ára nem olyan magas, mint például a hiperautóké, de azért minden vásárlónak mélyen a zsebébe kell majd nyúlnia. Ha az ausztrál dollárbeli árfekvésre vagyunk kíváncsiak, akkor 119.000 dolláros vételi árról számolhatunk be, amerikai valutára átváltva 80.817 dollárt csengethetünk ki érte. [BANNER type="1"] De milyen extrákkal bolondították meg ezt a modellt a sztenderd változathoz képest? Az egyik leginkább említésre méltó változás, hogy most már alapból csak a kettős üzemű Akrapovic kipufogórendszert biztosítják a modellhez, így a tulajdonos a választott vezetési módtól függően gyönyörködhet a csöndben, vagy a Race funkció esetében a szimfóniában. A 4C Competizione Limited Edition ezen kívül csak a Vesuvio matt szürke árnyalatában lesz kapható, kiegészülve némi matt feketével és vörössel a motorháztetőn, a tetőn és a hátsó fertályon. A domináns hatást tovább fokozó sötét színű, könnyűfém felnik elöl 18, hátul pedig 19 hüvelykesek és piros féknyergeket ölelnek körbe roppant ízlésesen.
Ami a járgány belsejét illeti, ott szintén a sötét színek dominálnak, főként a fekete: ebben a színben pompáznak ugyanis a bőrülések, de még a sportkormány is, aminek a komorságát a vörös színű varrások oldják fel egy kicsit. Egyébként a középső konzolra kerülnek majd az egyedi, számozott, limitált kiadású jelvények is, de az utazási élményt minden bizonnyal fel fogja dobni az Alpine prémium hangrendszer is.
A teljesítményt illetően sajnos nem lett gazdagabb a választék: ugyanaz az 1,75 literes, négyhengeres, turbómotor fog benne duruzsolni, mint ami a sztenderd modellekben is. 240 lóerővel és 350 Nm nyomatékkal. Persze ez se kevés!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?