Hódításba kezd a Rolls-Royce

Dél-Amerikába tart a Rolls-Royce

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új piacok meghódítása Dél-Amerikában, és a gyártókapacitás növelése - ezek a Rolls-Royce 2012-re tervezett legfontosabb feladatai.

Ha kicsit bulvárosan szeretnénk indítani a történetet, akkor írhatnánk, hogy Torsten Müller-Ötvös, a Rolls-Royce ügyvezető igazgatója Dél-Amerikába utazott, ám a nyaralási beszámoló elmarad, az üzletember Brazíliában és Chilében tett látogatása komolyabb horderejű esemény volt, mint egy szabadság.
A patinás brit luxusautó márka története során először nyit hivatalos márkakereskedést a két említett országban: a bemutatótermek 2012 márciusában nyitnak, Brazíliában a Via Italia Group, Chilében pedig a Williamson Balfour Motors látja majd el a képviseleti feladatokat.
Amint azt Torsten Müller-Ötvös a Sau Paulóban tartott beszédében kiemelte, Dél-Amerika ezen régiójában figyelemreméltó mértékben fejlődik a gazdaság, az ügyfelek részéről megvan az igény a luxustermékek iránt, az autópiac gyorsan növekszik, és ez indokolja a Rolls-Royce jelenlétét. A BMW birtokolta márka most amúgy is lendületben van, idén január és szeptember között 41 százalékkal emelkedtek eladásaik a tavalyi mutatókhoz képest, és a Phantom-család mellett nagyon jól szerepel a kisebb Ghost, amelynél a vevők 80 százaléka új ügyfélnek számít.
Hirdetés
A - leginkább az egyedi Bespoke modelleknél tapasztalható - növekvő kereslet miatt a Rolls-Royce 10 millió fontos, azaz kb. 3,4 milliárd forintos beruházás keretében bővíti gyártókapacitását Goodwoodban.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?