Már a megjelenése alapján sem egyértelmű, hogy motor vagy bicaj
Mivel motor van benne, eleve segéd-motorkerékpárként értelmezhető valamennyi e-bike, különösen a Rimacé, amely a hagyományos robogók képességein is túltesz. A
Rimac márkanév ugyan még az autók világában sem égett be százszázalékosan a köztudatba, és ennek elÅ‘segÃtésére is alkalmas lehet egy kétkerekű piacra dobása, ám itt más a helyzet. A kerékpárgyártásba is belekóstoló horvát cég ugyanis nem Rimac néven mutatta be kétkerekűjét, hanem teljesen új, Greyp elnevezéssel. Ennek már G12 változata is 1,3 kW-os lÃtiumion akkumulátort kapott, a G12s pedig már 1,5 kW-osat, amellyel 120 kilométert tud megtenni tekerés nélkül.
Utcai és teljesÃtményre hangolt üzemmódot kÃnál a Greyp
Utcai üzemmódban 250 wattos teljesÃtménnyel segÃti a tekerést a Greyp, Ãgy legfeljebb 25 kilométer/órás sebességgel roboghat a bicaj, ha nem akarunk hajtani. Power üzemmódban viszont 12 kW szabadul a hátsó kerékre, és ilyenkor akár 70 kilométer/órás sebesség is elérhetÅ‘. Az ujjlenyomat-leolvasóval kombinált érintÅ‘képernyÅ‘rÅ‘l az akkumulátor állapota, töltöttsége is folyamatosan leolvasható. Utóbbira érdemes odafigyelni, mert az akkumulátor kapacitása ugyan viszonylag nagy, ám ezzel együtt a Greyp tömegét is jelentÅ‘sen növeli. A közel 49 kilós bicajjal csupán pedállal hajtva kerekezni pedig már nem lehet annyira nagy élmény, mint például az alábbi videóban.