Kilencedszer is Ken Block
Vissza a gyökerekhez - itt a Gymkhana 9
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Azt hitted, Ken Block már nem tud újat mutatni? Pedig tud, de közben visszatért a valódi állatkodáshoz, ahogy annak idején is tette.
A Gymkhana sorozat elérte, hogy már egy helikopterről lógó Raptoron sem lepődünk meg. Annyira
Hat hónapja már, hogy tátott szájjal néztük, mennyi mindent képes Ken Block a videóiba sűrÃteni. A nyolcadik részben minden volt, méregdrága dubaji rendÅ‘rautók, luxusvillák, aranyszÃnű fényzés, Jumbo körül forgás. Az a rész mellesleg egy jobbfajta Ford reklámnak is elment, bár a mostaniból sem maradhatott ki az F-150 Raptor, ami most nem kétkerekezik, hanem egy helikopterrÅ‘l lóg. Nincs ebben semmi furcsa, legalább is Ken Block világában. A Gymkhana 9 azonban más lett, mint az elÅ‘zÅ‘ részek, nincs nagyzolás, csak a valódi csapatás, amit annak idején is megszerettünk. ElÅ‘ször még csak 360 fokos snitteket osztottak meg, a teljes videó késÅ‘bb érkezett.
A határok feszegetése most sem maradt el, egyszer majdnem vÃzbe esik, másszor pedig egy vonat elÅ‘tt röppen át az amerikai pilóta, aki a videóival tette hÃressé a Gymkhana szakágat. Végül is Å‘ tudja, mennyire kockáztatja egy ilyen autó épségét. Társa pedig mi más lehetne, mint jelenlegi versenyautója, a 600 lóerÅ‘s, 813 Nm nyomatékot földbe tipró Ford Focus RS RX. Komolyabb versenyautót nem is találhatott volna, már csak a világbajnoki rallycross technika hangjáért megéri végignézni a videót. Ráadásul mi sem aktuálisabb, mi is nem rég próbáltuk a világ egyik legkomolyabb, ha nem a legkomolyabb hot hatch-ét, a Ford Focus RS-t. Magunk is forogtunk vele, bár közel sem ennyit és ilyen közel a bójákhoz, mint ahogy Ken bácsi tudja a majdnem kétszer erÅ‘sebb autóval. ÚjÃtó kameraszögekbÅ‘l most sincs hiány, abba pedig nem érdemes belegondolni, mi pénzbe kerülhet egy ilyen forgatás. Inkább élvezzük a valódi, határtalan csapatás élményét!