Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
BMW 1 M Coupé és 650i - mindkét modellhez komplett programot kínál az aacheni tuningcég.
A BMW 1M Coupét és a 650i Cabriolet-t szabta át saját szájíze szerint a német AC Schnitzer.
Télen hókotrónak is jól használhatók az ültetett BMW-k
A kis kupé teljesítményét 400 lóerőre, míg a 650i V8-asát 407-ről 540 lóerőre emelik. A motorokat és a motorteret is kicsinosítják, a kupéhoz első pillantásra dupla végűnek tűnő Racing, a kabrióhoz egy-egy ellipszisben végződő Sport Trim fantázianevű kipufogórendszert készítettek.
A motorteret is kicsinosítják, mindkét autóra egyedi kipufogórendszer került
Ezek mellett vétek lenne kihagyni az új fékrendszereket, az 1M-ben elöl hat, hátul négy dugattyú harap a nagyobb méretű tárcsákra harapáshoz, a méretesebb kabrióban elöl nyolc dugattyút működtet a rendszer. Ugyancsak jól jön a sportfutómű: a kabrióban ez ültetést és keményebb rugókat tartalmaz, míg a kupé versenypályáról származó, számos paraméterét tekintve állítható komplett rendszert kap.
A kupé Valencia Orange színben pompázik, a kabrió megjelenése visszafogottabb
Az optikai elemek sem hiányoznak az átalakításból: karbon légterelők, diffúzorok és egyéb aerodinamikailag fontos kiegészítések teszik teljessé a csomagot, az egyedi 19 és 20 colos felnikről nem is beszélve. Az utastereket Alcantara, alumínium és karbonszálas műanyag széleskörű felhasználásával tették egyedivé.