Mahagóni dobozban járta az autószalonokat, most eladó a 240SX
Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és repülőgépszárnyakon díszítsen egy nappalit.
Fekete fényezés, fehér dekorcsík és egyedileg gyártott O.Z. felnik a 33 milliós Nissan 240SX-en
Biztos nem én vagyok az egyetlen, akinek a szíve megszakad egy Nissan 240SX-ért, vagy ahogy talán még többen ismerjük, egy Nissan Silvia S14-ért. Nagyszerűen ötvözte egy japán sportautó szerethető tudását és a kilencvenes évek gömbölyűbb formavilágát. Mondjuk számomra éppen a faceliftes, már morcosabb, szögletesebb Kouki kasztni a vonzóbb, és most épp egy ilyet kínálnak eladásra, méghozzá gyári állapotban. Aki hozzám hasonlóan bújja az internetet, tudhatja, hogy mennyire nehéz hasonlót találni, hiszen a legtöbbet már átalakították, leginkább driftre. Mondjuk én is driftautót gyúrnék belőle, de akinek egy érintetlen példányra fáj a foga, az komoly kihívással néz szembe. Főleg Japánon kívül. A sors iróniája, hogy most épp a szigetországtól messzebb, az amerikai Craigslist aukciós oldalon bukkant fel egy.
Nem csak úgy néz ki, ezekben az ülésekben valóban nem ültek sokat az elmúlt 20 évben
Mindössze 676 mérföld, azaz kb. 1088 km az órában. A sztori is megvan hozzá
Ha lenne 33 millió forintom, már nem lenne, ugyanis átszámítva ennyiért kínálják a mindössze 1088 km-t futott 240SX-et. Igen, 1088 km, és az eladó részletezi is, hogy ez miként lehetséges. A makulátlan állapot önmagában nem magyarázza a borsos árcédulát, az autó múltja viszont igen kalandos. Az amerikai Lemon Law értelmében, a gyártónak kötelessége kicserélni a gyártás vagy szállítás során sérült terméket. Egy ilyen kártérítés részese a különleges 240SX is, ugyanis a tulaj által rendelt első autó még az átadás előtt árvízkáros lett, a bíróság pedig arra kötelezte a Nissant, hogy küldjék el az elérhető legjobb 240SX-et a tulajnak, méghozzá felármentesen. Akkoriban a japán gyár importőrénél éppen készleten volt egy csúcsfelszerelt sportkupé, amit az autószalonokra hurcoltak mahagóni dobozban korábban, ezt kapta meg a tulaj kártérítés gyanánt.
Makulátlan kívül belül, ugyanis mozgalmas fiatalkora után egy nappaliban pihent
A furcsaságoknak itt nincs vége, ugyanis a különleges modellt a húga nappalijában tartotta a tulaj, egy olyan rámpán, ami régi repülőgépszárnyakból készült. Nagyon beteg. A 100 000 dollár feletti vételárban benne vannak az eredeti 15 colos kerekek, a gyári abroncsok és persze minden dokumentáció. Ugyanis most nem a gyári papucsokon gurul, hanem egyedi O.Z. felniken, amiket ajándékba kapott a Tire Rack cég egyik alapítójától és direkt az autóra tervezték, majd Olaszországban gyártották. 20 év után adnak tovább a nappali díszítőelemként használt sportkupén, új tulaja remélhetőleg használni is fogja végre, hiszen az autó megérdemli.
Nem olcsó a Nissan sportkupéja, hasonló fogásra viszont igen kevés esély mutatkozik. Még a hivatalos leírása és átvételi papírja is elérhető