Már itthon is van új villanyautó 6 millió forint alatt

A Volkswagen is megdolgozta egy kicsit az e-up! árát

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bár a 1,5 millió forintos állami támogatás is csökkenti az összes új villanyautó árát, a Volkswagen még egy kicsit lejjebb tolta az e-up! árát.


Kétségtelenül felrázta a hazai villanyautó-piacot a múlt héten bejelentett 1,5 millió forintos villanyautó-vásárlási támogatás. A Hyundai például már a múlt héten bejelentette a csak néhány hét múlva érkező, de már most rendelhető Ioniq árait, a Volkswagen pedig még lejjebb vitte az amúgy is a piac legolcsóbb villanyautójának számító e-up! árát.
Hirdetés

Október 27-től a Volkswagen az állami támogatás igénybevételével 5,99 millió forintért kínálja a teljesen elektromos e-up! miniautót. A 6 millió forint alatti vételár vélhetően mind többeket ösztönöz majd villanyautózásra. Az e-up! elsősorban városba való, de 60 kW, azaz 82 lóerő teljesítményű és 210 Nm nyomatékú villanymotorjával, valamint 130 km/órás végsebességével autópályán is megállja a helyét. Hatótávolsága akár 160 kilométer lehet, ami ugyanúgy konkurenseinél (Citroën C-Zero, Mitsubishi i-MiEV, Peugeot iOn) nagyobb, mint ahogy lítium-ion akkumulátorának 18,7 kWh kapacitása is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 01:36
    Permalink

    Csak azt nem értem, miért nem hoznak le ismertetőt az olcsóbb elektromos autókról.
    Mindenki tudja, hogy ezeket az autókat, amiket orba ,szájba reklámoznak, csak pár ember engedheti meg magának.
    Miért nem foglalkoznak a 85 %-al ? Erre furcsa módon semmilyen fórumon nem adtak választ.
    Pedig mindenki tudja.Akkor meg miért szajkozzuk minden fórumon a levegő szennysezettség csökkentését.
    Ez csak szép szólam. Mögötte nincs semmi.

  • 2017.10.28. at 01:36
    Permalink

    ha a golf a 7-dik generációjánál is olyan hibák voltak, amik miatt mélyen a pénztárcába kell nyúlni, akkor ki az a gazdasági analfabéta, aki meg mer venni egy első generációs pénzügyi időzített bombát ?

  • 2017.10.28. at 01:36
    Permalink

    Nem sok értelme van annak amit írsz. Bármelyik járművet “megpiszkálhatják” a mellette “rohangáló” emberek ha tölt, ha nem, ha elektromos ha nem. Ráadásul szinte semmivel sem jobban piszkálható meg egy elektromos jármű töltés közben mint amikor csak töltés nélkül parkol.
    Ha valamelyik Darvin díjas észkombájn esetleg a töltőkábel levágásával próbálkozna töltés közben az áramvédelmi rendszerek miatt a járműben semmilyen, a töltőoszlopban szintén semmilyen és – sajnos – a saját életében sem tud kárt tenni. Egyedül a kábelt tudja levágni amivel megszivathatja a jármű tulajdonosát, mivel ha időben teszi meg ezt akkor nem töltődik fel. De semmi értelme a kábel átvágásával kínlódni amihez azért viszonylag komoly szerszám kell, ha a haragosod kocsiján akarsz bosszút állni sokkal egyszerűbb módszerek vannak (egy nagyobb kővel betöröd az ablakait, leereszted/kiszúrod a kerekeit, …stb) minthogy a töltőkábellel szenvedj.
    Véletlenül meg maximum annyit lehet elérni, hogy elvágódsz a töltőkábelben/töltőcsatlakozó nyitott ajtajában.

  • 2017.10.28. at 01:36
    Permalink

    Az utolsó képről jut eszembe, kis városunkban is van 2 db konnektoros töltős ingyenes parkoló kialakítva az elektromos autók számára. De vajon ki lesz az első, aki ott meri hagyni töltőn a kocsiját több órára (Töltő kábel csatlakoztatva, “tanksapka” kinyitva), miközben “rohangálnak” az emberek mellette. Szerintem akarva-akaratlanul is megpiszkálhatják (vagy) elronthatják ezeket, akár fényes nappal… éppen elég figyelemfelhívó ez a technika még…

Vélemény, hozzászólás?