Az 540 lóerő 3,9 másodperc alatt lövi százra az Alfát, a tömeg mindössze 1520 kiló
Az Alfa Romeo 2020-ban jelentette be a két, limitált szériában készülÅ‘ Giulia változat érkezését. A kiindulási alapot a limit nélkül készülÅ‘ csúcsváltozat, a Quadrifoglio jelentette, ezen reszelgettek még egy kicsit a mérnökök. A GTA és a GTAm modellek nem rejtik véka alá a tudásukat, minden karosszériaelemrÅ‘l süt az erÅ‘. A két modell átrajzolt lökhárÃtókat, plusz toldatokat és légterelÅ‘t kap, a GTAm igen látványos spoilert hord a csomagtartóján. A motor a QV-tÅ‘l érkezik, a Ferrari eredetű duplaturbós 2,9-esben még találtak néhány lóerÅ‘t, Ãgy már 540 a maximum, ami 30-cal több a kiindulási alapnál.
A súlycsökkentés jegyében kidobták a hátsó ülést, a B-oszloptól hátra nincs üveg, minden plexi
A két modell közül az GTAm-et egyértelműen versenypályás használatra szánják, mÃg a GTA egy fokkal hétköznapibb. Az elÅ‘bbi verzióból kidobták a hátsó ülést, Ãgy jut hely a bukósisaknak és a tűzoltó készüléknek, plusz be is csÅ‘vezeték a szedánt. A hazai verzió a keményebb szériából került ki, Ãgy igazi versenypálya- és Alfa Romeo fanatikus fizethetett 80 millió forintot az autóért. EbbÅ‘l az összegbÅ‘l két 510 lóerÅ‘s QV és egy sima Giulia is kijönne, de ha csak egy autóra van szükség, és fontos a versenypályás felhasználás, akkor egy szintén 510 lóerÅ‘s Porsche 911 GT3 is belefért volna a költségvetésbe.
Ebből nem lesz ovijárat, ellenben versenypályán kiváló móka a legtökösebb Giulia