Még laposabban áll a szélvédÅ‘je, de azért még Ãgy is bÅ‘ven szögletes az új Jeep Wrangler ezen a fantomrajzon (forrás: topspeed.com)
Akár már 2017 végén megismerhetjük, hogyan fest valójában az új Jeep Wrangler, amelyet 2018-ban dobnak piacra. Egészen biztosan nem számÃthatunk olyan drasztikus változásra, mint például a
Cherokee esetében. Megmaradnak a merevtengelyek és az alvázas felépÃtés, a masszÃvabb és könnyebb karosszéria viszont alumÃnium elemeket is tartalmaz majd. Nyolcfokozatú automataváltó, négyhengeres turbómotor és az indulásokat segÃtÅ‘ szerény hibridrendszer éppúgy szóba került a 2018-a Jeep Wrangler kapcsán, mint egy pickup kivitel. Kellenek is az újdonságok, hiszen két év múlva már évi kétmillió autót kÃván világszerte eladni a Jeep.
A rövid változat mellett továbbra is várható hosszú kivitel az új Jeep Wranglerből
A Chevrolet – GMC márkák nem egy kategória, mint a Fiat – Lancia….
A GM-nek is ott van a Chevrolet Silverado és a GMC Sierra – ezek is egymás elöl halásszák el a vásárlókat, nem?
Egyébként a Wrangler egy vérbeli terepes, a Ram viszont nem: el is jutottunk oda, hogy nem egy célközönséghez szólnak.
Egyszerű, házon belül teremtene konkurenciát a RAM-nek.Még ha teljesen nem is egyezne a vevői kör, egyik venné el a másiktól a vásárlókat.
Egy pick-up változat piacra dobása óriási ötlet lenne, nem is értem, eddig miért nem készült ilyen. Ha ránézünk az amerikai eladási listák élére, mit látunk? F150, Silverado, Ram… Egyszerűen lehetetlen ezeket még csak megszorongatni is. A műfaj megingathatatlan népszerűségrÅ‘l tanúskodik, valószÃnűleg azért, mert mindenre használható, univerális eszközök, munkagépek ezek. A Jeep Amerikában Top 10-es szereplÅ‘ eladási számok terén, és ha pick-uppal rukkolnának ki, nem nehéz megjósolni, hogy még feljebb lépnének a listán.
Korábban a régi CJ-bÅ‘l volt afféle “pick-up” változat, a Scrambler:
[url]https://www.google.hu/search?q=jeep+scrambler&biw=931&bih=610&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwia6_Xl7v7NAhWJuhoKHV9TDIcQ_AUIBigB[/url]