Minden erejét igyekszik mozgosítani a Stellantis, ezért a szentgotthárdi gyár eddig kihasználatlanul álló részét átalakították. A beruházásnak köszönhetően évi 220 ezer négyhengeres motor építését tudják megoldani Magyarországon.
Elektromos midibusz gurult a napokban Budapest utcáira, amely magyar-cseh közös fejlesztés eredményeképp látta meg a napvilágot. Vajon egy nap menetrend szerint is utazhatnak ilyennel a magyarok?
A Mazda, a Subaru és a Toyota összefogása a belsőégésű motorok megmentése érdekében komoly hatást gyakorolhat a jövőre nézve. A japánok már meg is mutatták hogyan képzelik az újgenerációs blokk működését.
Megújult a formavilága, de az élmény maradt! Már itthon is rendelhető a Mini Copper legújabb generációja, ráadásul nem is fogott túl vastagon a toll az árcéduláján. Legalábbis ahhoz képest, hogy egy prémium kisautóról beszélünk.
A jelenleg a Stellantis tulajdonában lévő márkákat erővel venné el az olasz kormány, majd "ingyen" adná a kínaiaknak. Hogy mi haszna származik ebből a feleknek? Máris mutatjuk!
A Kínából érkező villanyautókra vonatkozó védővám akarva-akaratlanul európai gyártókat is hátrányosan érinthet. A németek viszont az eredetihez képest jóval kedvezőbb feltételekkel importálhatják az autóikat. De mit jelent ez a gyakorlatban?
A keddi módosítást követően már csütörtökön tovább csökkenhetnek az üzemanyagárak, viszont nagy kérdés, mit lépnek a benzinkutak a bejelentést követően.
Az Európában kapható GR Yaris után az öreg kontinensen nem forgalmazott GR Corolla is megkapja a Toyota új nyolcfokozatú váltóját. Vajon ez egy jel, hogy nálunk is megjelenik a Yaris nagyobb testvére?
A formabontó kabrió után egy kupéval is előrukkolt az MG a goodwoodi fesztiválon, ám ez még nem minden, hiszen egy ennél is extrémebb tanulmányautót is kiállítottak, amely egy egykori rekorder előtt tiszteleg.