Egészen eltérő elképzelés mentén haladnak a különböző márkák, a Nissan az elektromosítás felé fordul, eközben más japán gyártók a hagyományos motorok megmentésén fáradoznak.
A kisebb autókra helyezi a hangsúlyt a jövőben a Citroën, így akár több modell is utód nélkül távozhat, a kínálatot pedig 5-6 járműben maximalizálhatják.
Még ha anyagilag meg is szorulnak a magyarok, akkor is inkább máshol spórolnak, de autóba ülnek, legalábbis ez derül ki a Suzuki kutatásából. Akad azonban egy szűk réteg, aki ha meg is tehetné, hogy kocsival menjen, inkább tömegközlekedik.
A személygépjárműveknél köztudott, hogy a biztonságtechnika kritikus fontosságú, de ne feledjük, hogy sok ilyen asszisztens a haszongépjárműveknél is elérhető, ahol talán még nagyobb szükség van rájuk.
Mivel a többség a kombit vette, így a Volkswagen a kilencedik generációs Passatból már nem gyárt limuzint. Szóval aki hasonló méretű és kvalitású szedánt szeretne, a testvérmodell Superb képében találja meg az igazit.