Az új E-osztály követi a hagyományokat, tehát tökéletes hosszútávú utazóautónak mutatja magát. Mindez a legtöbb ország 130 km/órás sebességhatárai mellett még a leggyengébb dízelmotorjának is gyerekjáték, de vajon mit tud az Autobahn korlátlan szakaszán?
Belső források szerint elképzelhető, hogy nagyméretű elektromos platós haszonjármű fejlesztését tervezi a Toyota. A jelek egyelőre csak áttételesek, de nehezen félreérthetők.
Új külső és belső dizájnt kap a Dacia elérhető villanyautója, ráadásul áremelés helyett inkább egyes változatok maximális teljesítménye és használati értéke növekszik.
Még mindig nem dolgozták fel az összes januári új autó forgalomba helyezését a kontinensen, ám már szinte biztos, hogy ismét a Dacia vitte a prímet a Tesla helyett.
Az ma már talán nem vitás, hogy a villanyautók terén az európai gyártók jelentős lemaradásban vannak a Tesla és a kínai autók ellenében, ezért kényszermegoldásként közösen vonulhat hadba a Stellantis, a Volkswagen és a Renault Csoport.
Nem kell Dubajig utazni, hogy különleges rendőrautót láss, hiszen egy magyar jármű is ott van a legextrémebb járművek között, de akad a listán olyan is modell is, amelyből mindössze 7 darab készül, ebből egy rendőrnek állt.
Egyszerre frissíti a Dacia a Sandero, a Sandero Stepway, a Jogger, és a Logan modelleket, hogy meg tudjon felelni a júliusban életbe lépő Európai Uniós előírásoknak, de a környezetvédelem miatt is hoznak jelentős újításokat.
A Cupra Bornhoz eddig is kínáltak kifejezetten a teljesítményre fókuszáló kivitelt, ám most szintet lépett a márka, és egy merész külsejű, több mint 320 lóerős villanyautót mutattak be.