Az AMG gének a villanyautókra is átmentődnek
Természetesen a sportos változat az AMG Line, ami még nem vérbeli AMG, de a stÃlusjegyeit magán viseli már. Magáénak tudhatja a kétlamellás AMG-specifikus hűtÅ‘rácsot, a hangsúlyosabb légbeömlÅ‘ket és a légterelÅ‘ket. Emellett egyedi, 19 colos könnyűfém felniket is kap, amelyek különleges, szürke szÃnben popmáznak. Hátul pedig a szélesebb lökhárÃtóról ismerhetÅ‘ fel.
Hátsó lökhárÃtója is másabb az AMG Line változatnak
Az utastérben nappabÅ‘rrel borÃtott, alul egyenes karimájú kormánykerék jelzi a sportosabb attitűdöt, valamint műbÅ‘r/szövet kárpitozású sportülésekbe lehet belehuppanni elöl, amelyek szürke kontrasztvarrással hÃvják fel magukra a figyelmet. Érdemes még megemlÃteni a fém pedálokat is, illetve az AMG logós szÅ‘nyegeket, amik ehhez a felszereltséghez járnak.
A sportos modell mellett az alapmodell is tartogat újdonságot. A 2019 nyarán bemutatkozott EQC 400 4MATIC továbbra is 408 lóerÅ‘s, és a hatótávolsága is maradt 421-426 kilométer közötti, ám januártól még hatékonyabban tölthetÅ‘ váltóárammal az autó. A 80 kilowattórás akkumulátor 10 százalékról csupán 7 és fél óra alatt teljesen feltölthetÅ‘, ami azt jelenti, hogy három órával gyorsabban telÃtÅ‘dik árammal, mint korábban. A 11 kW-os fedélzeti töltÅ‘ a nyilvános töltÅ‘pontokon és megfelelÅ‘ kiépÃtés esetén otthon is biztosÃtja a minden eddiginél gyorsabb töltést, de az egyenáramú DC töltés lehetÅ‘sége is megmaradt. Az IONITY töltőállomásokon csupán 40 perc szükséges a teljes töltéshez.
Az alapváltozat még hatékonyabban tölthető