A FIAT-csoport számára különösen fontos lesz az idei Genfi Autószalon, hiszen az óriásvállalat elkezdi megmutatni, milyen tervei vannak a közeljövőre nézve, immáron a Chrysler felvásárlása után. Bemutatkoznak az első amerikai márkákkal közös FIAT és Lancia típusok, a
Freemont és a
Thema, továbbá ott lesz az utolsó esélyt kapó Alfa Romeo vadonatúj modellje, a
159-est váltó Giulia. A milánói márka körül azonban várható egy nagyobb durranás is, méghozzá a tanulmány szerepkörben bemutatkozó 4C GTA, amely formailag - nagy valószínűséggel - a 8C nyomdokain halad, ám az orrában csak négy henger duruzsol nyolc helyett. A GTA sportos, könnyű modellt sejtet, és úgy hírlik, 265 lóerőt sajtoltak ki az 1,7 literes, turbófeltöltéses benzinmotorból.
Csak sikerüljön nekik,én mint Alfa rajongó szívből kívánom nekik.Nem lenne jó végignézni egy ilyen múltú márka halálát.Lehet,nekik is meg kellene próbálni az olcsóautó gyártást is,mint pl a Renault,vagy Astra Classic.Úgy értem,hogy régebbi típusokat (147,156)egyszerűbb kivitelben,kevesebb extrákkal és motorokkal,persze elérhetőbb árban.Mittudomén,pl egy 1.6-os 147-est 3 millió környékén.Persze,lehet,hogy bukta lenne,ezért kellene egy felmérést végezniük,hogy lenne e rá igény.Szerintem a fiatalabb korosztály biztosan venné.Nem tudom,csak egy ötlet volt.A renaultnak bejött a Daciaval,az Opel is akar Wartburgot gyártani,Régebbi Opel típusok alapján.Nekem mindegy,csak ne szűnjön meg az Alfa.Egyébként nem semmi teljesítményt hoztak ki az 1750 tbi motorból,pedig 200 lovasan sem volt rossz.