A háromszög alakú fényszórók nagyon jól állnak az Alpha T5-nek
A kínai óriásmárka BAIC égisze alatt futó ArcFox szemrevaló elektromos SUV-ot villantott, amelynek legnagyobb fegyverténye a megjelenése mellett a hatótávja és az ára lehet. Az Alpha T5 az átlagos méretű szabadidő-autók táborát erősíti 4,69 méteres hosszával, 1,94 méteres szélességével, és 1,65 méteres magasságával, a tengelytávja pedig 2,85 méter. A formatervében könnyen fel lehet fedezni más márkák megoldásait, a végeredmény mégis kellően egyedi, és a légellenállásra is odafigyeltek, hiszen a kilincsek például a karosszériába süllyednek, többek között ennek is köszönhető, hogy az említett érték 0,25-re jön ki a gyártó állítása szerint.
[BANNER type="1"]
Még piros féknyergekkel is megbolondították
Hátul a lámpákat egy dísz LED-csíkkal kötötték össze
Az ajtópanelekre is jutott egy kis domborítás, így ez a felület sem unalmas
Az utastér láttán könnyen a Tesla juthat az ember eszébe, hiszen a kormány mögött nincs digitális műszeregység, a műszerfal közepén viszont egy hatalmas 15,6 colos képernyő található. A két ülés között a tárolóegységek mellett két pohártartó, és egy telefontöltőpad is helyet kapott. A csomagtartó nem a legpakolhatóbb alternatíva, hiszen 400 literes, de a hátsó ülések lehajtásával akár 1546 literre is bővíthető.
A műszerfal zavarba ejtően hajaz a Tesla megoldására
A megjelenéskor négyféle kivitelben érhető el az Alpha T5: 520 AIR, 520 PRO, 520 MAX és 660 MAX. Az első három 520 kilométeres hatótávot kínál, amelyhez egy 65 kilowattórás akkumulátor adja az energiát, a hajtásért pedig egy 248 lóerős és 360 newtonméteres erőforrás felel. A kínlat tetejét a 79,2 kilowattórás akkumulátorral felszerelt 660 MAX jelenti, amel 660 kilométeres hatótávot kínál, emellett a hajtáslánc is erősebb, ugyanis ebben a kivitelben már 268 lóerővel gazdálkodhat a sofőr. Az összes modell 7,5 másodperc alatt teljesíti a százas sprintet álló helyzetből, és minden Alpha T5 kizárólag két keréken hajt. A márka állítása szerint csupán 10 percet kell a töltőoszlop mellett állni 260 kilométernyi hatótáv visszatáplálásához. Az európai forgalmazásról egyelőre szó sincs, Kínában a belépő modell 155 800 jüanról, vagyis nagyjából 7,6 millió forintról indul, míg a csúcsváltozatért már 9,7 millió forintnak megfelelő jüant kérnek.
[BANNER type="2"]
Te adnál az Alpha T5-ért 7,6 millió forintot?
A szomorú, hogy még csak nem is fognak pokolra jutni azok a bűnözők, akik ezt a borzalmas SUV-mizériát kitalálták és erőltetik. Minél nagyobb és otrombább szörnyetegek kellenek a városainkba, természetesen minél magasabb légellenállási együtthatóval.
Nem, nem vinném sem 10 millió forintért, sem ingyen, köszönöm.
Nem, inkább az a szomorú, hogy ugyanilyen paraméterekkel rendelkező gépjárműre 2-3x annyi pénzt szednek le rólunk a drága európai, koreai, japán autógyártók, holott úgy látszik ennyiből is ki lehet hozni, minden bizonnyal profittal…
Nincs csoda, ha elhozzák nekünk, akkor ez is az ottani árának duplájába fog kerülni.
Ez volt az eredeti igérete az elektromos autózásnak olcso autó alacsony üzemeltetési költséggel,ezidáig egyik se sikerült 15millától kezdődnek ,utcai tankolás 2-300ft egy kw.
Tehát vegyél drágán autót és drágán üzemeltest ,na ne már.