Terjeszkedik az Alfa Romeo, SUV-ja jövőre kész is lesz

Az Alfa Romeo megcsinálja az egykori Kamal koncepciót és még sok egyebet

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem kell megijedni, a rémpofa a képen egy öszvér Fiat 500L. Az igazi Alfa Romeo szabadidő-autó viszont a 2003-as Kamal formáját kaphatná.


Harald Wester, az Alfa Romeo vezetője ismertette az FCA konszern részmárkájának közeljövőbeli terveit. Wester gyakorlatilag megismételte azt, amit Sergio Marchionne konszernvezértől már tudtunk, csak némi hitetlenkedéssel fogadtuk. Az Alfa legújabb termékén, a középkategóriás, a százra akár 3,9 másodperc alatt gyorsuló Giulián még nem is vagyunk túl, a jövőre érkező kompakt szabadidő-autójuk még nincs is kész, de már most egy még nagyobb szedánt és egy középkategóriás SUV-t is beterveztek. Jön az új Giulietta, ezúttal szedánként is, újjáéledhet a GTV sportkupé és a Spider roadster is, de a kis MiTo nem kap utódot, mert nem érné meg a kifejlesztése.
Hirdetés


Mindezek közül a legközelebbi bemutatója az egyelőre névtelen kompakt crossovernek lenne, amit 2016 közepére várunk. Fejlesztése közben sikerült megörökíteni a kémfotósoknak egy nagyon furcsa változatát. Bár építőkészletét az alapból hátsókerékhajtású Giulia szedán adja, a képeken az elsőkerekes Fiat 500L hosszított és erősen átalakított kasztniját hordja. Elsőre látszik rajta, hogy valami nem stimmel vele. A felborult arányok egy elég előnytelen megjelenésű torzszülöttet adnak ki. Pedig az Alfa valami csinosat és divatosat tervez, ami az eddig cáfolatlan hírek szerint nemcsak külsejét örökli a Kamal koncepciótól, de talán még a nevét is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 11:55
    Permalink

    Csak azt ne mond,hogy ez a qv fogja megmenteni a márkát,mert halálra röhögöm magam.Ha valakinek komoly szándéka van az autóiparban akkor az széles modellpalettával próbál a piacon jelen lenni.Körbenéztem és ime:VW:17;Toyota:15;Peugeot:16;Renault/Nissan:14-14;KIA/Hyundai:11-11…Ezzel szemben az Alfa 2+1/4C-évi 3500 db gyártása 20 millió huf-nál drágábban/Fiat:9 !!!Ulysse,Stilo,Fiorino,Bravo, KINYÍRVA!!!!!/De azt a k****a ronda doblot még mindig erőltetik/Lancia KINYÍRVA!!![b]Édes istenem,még a DELTA-t is[/b]És mindez azért mert kellett nekik a Chrysler?4 fiatunk volt de amikor a stiloban elkezdtek a gumialkatrészek a belső térben hámlani,na akkor mondtam ,hogy ebből elég.Sajnos a fiat lemaradt ,mint a borravaló és az 500-as erőltetésével nem jutnak messzire..-(

  • 2017.10.28. at 11:55
    Permalink

    Szo sincs 1 ev kesesrol. Eddig ket honapot csuszik mindossze, a QV meg annyit se. A Maserati Levante viszont elorebb lett hozva pont ket honappal, igy eleg gyanus, hogy mi az oka a Giulia csuszasanak.

    500 bol van elektromos, es tervben van a Giuliabol hibrid, a tobbi uj modellbol szinten. Illetve erdemes visszanezni par evet, amikor a Fiat ra volt fekudve az uzemanzagcellara. Jelenleg van CNG, tiszta es jo dizel. Megbizhato benzinesek. Aztan, hogy ennek mi lesz vegul az eredmenye kerdeses. Minden esetre tervek azok vannak. Csak azert mert itt vagy a TC-n nem publikaljak, meg van fejlesztes boven.

  • 2017.10.28. at 11:55
    Permalink

    Érdekes dolgot figyeltem meg az olaszoknál: kihoznak egy prototípust, amit nagy dirrel-durral harangoznak be, hogy mindenkit verni fog, aztán telik az idő, még mindig semmi…még mindig semmi…aztán jó pár év múlva ugyanazt az akkori prototípust végre elkezdik sorozatban gyártani, de addigra már mérhetetlenül elavult jármű lett belőle. A Giuliát is világverőnek szánják – aztán nemrég kiderült, hogy csak kb. 1 év múlva jön a szériaváltozat. Addig a riválisok egy helyben fognak táncikálni?:)

    Van bármiféle tervrajz vagy egyáltalán gondolat egy későbbi hibrid-modellről? Nem látom, hogy képzelik a Fiatnál a jövőt – miközben a szintén nem jó anyagi helyzetben lévő PSA-nál és Reanult-nál ez kristálytisztán kivehető…

    És nem mellesleg a híres olasz design sem adja el őket már egy ideje – vajon mi vesz rá valakit, hogy vadiúj olaszt vegyen(az 500-asnál értem az okot, de attól tekintsünk el – egyszer arra is ráun majd mindenki)?

  • 2017.10.28. at 11:55
    Permalink

    Szegény ez inkább a ronda multipla utódja lesz!! Még jobban elvágják maguk alatt a fát az olaszok ha egy multiplához hasonló kasztnit dobnak piacra. Abból sincs/ volt sok példány. Pont a szépséges formája miatt.

Vélemény, hozzászólás?