Új korszak köszönt be a Volkswagennél 2020-ban!
Digitalizálja értékesÃtését a Volkswagen!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
2020-ban debütál az új értékesÃtései rendszer Európában, alapjaiban változik meg a német márka értékesÃtési modellje.
Teljesen átszervezi értékesÃtését a Volkswagen, a legnagyobb hangsúly az ügyfélélményen lesz
A jövÅ‘ben az ügyfelek olyan testreszabott ajánlatok között válogathatnak majd, mint pl. az Over the Air (az autó rendszerei mobilhálózaton keresztül, vezeték nélküli szoftverfrissÃtéssel lesznek aktualizálhatók), a Predictive Maintenance App (elÅ‘retekintÅ‘ alkalmazás, amivel a jármű elÅ‘re jelezheti a márkakereskedÅ‘ felé a következÅ‘ szervizlátogatás esedékességét) és számos funkció a Volkswagen We digitális ökoszisztémájából.
A digitális partneri kapcsolat fejlesztése érdekében a Volkswagen közös internet platformot fejleszt, amely a szerzÅ‘déskötésig bezárólag a teljes értékesÃtési folyamat lebonyolÃtását lehetÅ‘vé teszi, magába foglalva a finanszÃrozást, a fizetést és a használt jármű beszámÃtását is úgy, hogy az ügyfelek a teljes modellpalettáról válogathatnak majd, de a márkakereskedÅ‘t is kiválaszthatják.
Azok számára pedig, akik továbbra is a személyes kapcsolatot részesÃtik elÅ‘nyben, többféle formátum közül válogathatnak majd: City Showroom, Pop Up Store, Service Factory, használtautó-centrum – ezek közül márkakereskedÅ‘nként egy formátum alkalmazása lesz kötelezÅ‘.
…és ez a vásárlónak miért is lesz jó? A digitalizációnak olcsóbbá, s nem drágábbá kéne tenni az autóvásárlást – nem sokra megyek a jó nevű marketing cÃmszavakkal, ha a Hyundainál raktárról adnak 20%-al olcsóbb autót, s ezt az árelÅ‘nyt megÅ‘rzi vagy még növeli is az eladásig – ráadásul kémkedni sem akarnak rajtam különféle ügyfél azonosÃtókkal.