Vajon meglesz 400 lóerÅ‘? – fotón az Audi TT RS
JövÅ‘re debütál az új Audi TT RS, és állÃtólag meglesz 400 lóerÅ‘s
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az új évjárat talán új erőforrást is kap. A TT RS marad öthengeres, de alublokkos sportmotorja minden eddiginél erősebb lesz.
A prototÃpus alapján az új TT RS is egyedi lökhárÃtókat kap, egyben nagyobb rácsot a nagyobb hűtÅ‘levegÅ‘-igény miatt
A harmadik generációs Audi TT-bÅ‘l is elkészÃti a quattro GmbH az RS sportváltozatot. Ahogy az elÅ‘zÅ‘ generációnál, úgy a tavaly bemutatott és nemrég tesztelt szériánál is megmarad a csúcsmodell sármját adó sorötös turbómotor. A négy henger nem szól olyan szépen, a sorhat meg drága, Ãgy egy ércesen zenélÅ‘ és egyedi karakterű soros öthengeres a stÃlusos megoldás. A TT RS-ben persze nem olyan szolid lesz, mint a tavaly próbált régi szivar 100-asban. A legfrissebb hÃrek szerint nem az RS3-asban használt régi blokk felhúzott változata lesz ez. Utóbbiban 367 lóerÅ‘vel szerénytelenkedik, de ide még több kell, hiszen a kétliteres, négyhengeres TTS is 310 lóerÅ‘t tud.
Hátulról az ovális kipufogóvégekről lehet felismerni a legerősebb gyári TT-t, de a végleges változat fix hátsó szárnnyal jöhet
A TT RS lehet az elsÅ‘ Audi, ami megkapja a cég vadonatúj alumÃniumblokkos öthengeresét. A motor alapja a Volkswagenek tengerentúlon árult szÃvó öthengerese, persze jócskán átdolgozva és közel 400 lóerÅ‘re felhúzva. A TT RS-tÅ‘l 4 másodperces százra gyorsulást és 290 km/órás végsebességet várhatunk, és mindegy is mi fogja hajtani, az biztos, hogy összkerékhajtású lesz. Bemutatóját nagy valószÃnűséggel a 2016-os Genfi Autószalonra idÅ‘zÃtik.