Vajon mit szól a Ford a kínai Raptorhoz?

A Great Wall nem csak a nevet vette kölcsön, a Toyotához hasonló megjelenés sem lehet a véletlen műve

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A recept a szokásos, négyhengeres benzines villanymotoros támogatással, mindezt filléres kínai áron.

Két év után egy erősebb frissítéssel aktualizálta szögletes terepjáróját a Great Wall. Az anyacég ebben az esetben sem adta a nevét, hanem inkább almárkákat használ, a Raptor PHEV a Haval terméke. A módosított külső hajaz a Land Cruiserre, ami ott bejött, az itt is működik, a robusztus külsőt kipipálták a tervezők. A motorméret még nem annyira “Raptor”, a másfél literes turbós blokkot két villanymotor egészíti ki, az összteljesítmény 449 lóerő és 750 Nm nyomaték. A 0-100 km/órás sprint 5,9 másodperc, ami lassúnak nem mondható, de ezzel nem kerül az élvonalba a Haval. Érdekesség, hogy a hátsó diffizár bizonyos szinten már a felszereltség részét képezi, de a terepjáróknál fokozottan hasznos pótkerék még a legdrágább verzió esetén is feláras. A felszereltségben nincs hiány, az első ülések fűtöttek és hűtöttek, a hátsók dőlése állítható, van HUD, 360 fokos kamera, ultrahangos szenzor és adaptív tempomat is, illetve a parkolás útvonalát képes memorizálni. A 7,5 milliós bevezető ár szinte nevetségesen alacsony, de még a pótkerék nélküli “full extra” is megáll 9 millió környékén.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?