Versenyhatósági engedély után a Wallis lesz az Opel forgalmazója

Hatékonyságot javít az Opel: importőri feladatokat ad át az Auto Wallisnak

Három régiós ország után Magyarországon is az AutoWallist választotta importőrének az Opel, a PACE! stratégia jegyében a jelenleginél agilisabb, rugalmasabb és hatékonyabb működést céloznak egyes európai piacokon.

Már a nyáron tudni lehetett, hogy az Auto Wallis, pontosabban annak leányvállalata, a Wallis Automotive Europe (WAE) lehet a legjelentősebb hazai állománnyal büszkélkedő Opel magyarországi forgalmazója. Miután a szerződés aláírásra került, most már olyannyira célegyenesben van a megállapodás, hogy már csupán versenyhatósági jóváhagyás szükséges hozzá. Az Opel hatékonyabb, rugalmasabb m új importőrtől. “Ez a döntés értékesítési rendszerünket még agilisabbá, hatékonyabbá és egyúttal versenyképesebbé teszi Magyarországon“ – hangsúlyozta Xavier Duchemin, az Opel/Vauxhall értékesítési, szerviz és marketing ügyvezető igazgatója. “Biztosak vagyunk abban, hogy márkánk a jövőben még sikeresebben fog működni a helyi piacon.” Az Auto Wallis nem csupán hazánkban lesz az Opel importőre is (a SsangYong, az Isuzu és a Jaguar-Land-Rover után), hanem Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában is. A másik három országhoz hasonlóan hazánkban is a versenyhatósági engedély megszerzése szükséges a tranzakció zárásához, melyet követően a WAE az összes érintett ország importőri tevékenységhez kapcsolódó munkavállalót átveszi.
Hirdetés

A magyar piac stratégiai jelentőségét és méretét jól mutatja, hogy tavaly mintegy 12.500 új Opel személyautót és kisteherautót értékesítettek (a másik három országban összesen 11.700 darabot). Ormosy Gábor, az AutoWallis vezérigazgatója a csoport történetében az egyik legjelentősebb mérföldkőnek nevezte az Opellel immáron négy országra kiterjedő importőri együttműködést. Elmondta, hogy az érintett országokban tavaly összesen 24 ezer darabot adtak el a márkából, így várhatóan már 2021-ben jelentős bővülést mutathat az AutoWallis csoport tagjai által értékesített járművek száma.
A 15 autómárkát forgalmazó vállalat ezzel újabb jelentős lépéssel kerül közelebb ahhoz, hogy megvalósítsa stratégiájában kitűzött céljait, így megduplázza árbevételét, és 2029-re a közép-kelet-európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatójává váljon. Andrew Prest, a WAE ügyvezető igazgatója hozzátette, hogy az Opellel kötött, immáron négy országra kiterjedő megállapodás azt mutatja, hogy a vállalat komoly partnere a világ legnagyobb autómárkáinak. Az Opel óriási tiszteletnek örvend Magyarországon, amit jól mutat az is, hogy a hazai utakon nagyjából minden hetedik autón a jól ismert villámot körülölelő kört ábrázoló embléma található. Kiemelte, hogy az együttműködés megkötése szerencsés pillanatban történt, mivel a visszajelzések alapján minden idők egyik legszebb, legkorszerűbb és legzöldebb modellpalettája az Opelé. Ezzel a megállapodással az AutoWallis tovább halad a dinamikus növekedés útján, miután csak idén ez már a hatodik jelentős üzletfejlesztése, illetve akvizíciója a csoportnak itthon és a régióban.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?