HYUNDAI ATOS vélemények

HYUNDAI ATOS

Általános információk
Átlagos életkor
14 év
Átlag km
85.807 km
Adatlapok száma

Osztályzat (17 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,7 pont

Ki mondja?

Nem
35 %
Férfi
65 %
Életkor
18-29 év
0 %
30-39 év
29,5 %
40-49 év
35,5 %
50-69 év
23,5 %
70 év felett
6 %
Nem adta meg
6 %
Hol vezet?
lakott terüet
35,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
76,5 %
átlagos
17,5 %
higgadt
6 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Atos Prime 1.1 GLS Active

(Évjárat: 2006, stílus: dinamikus, )

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2003, stílus: dinamikus, )

Több féle márkájú autónk volt már, az Atos köztük a legkedvesebb...vezetni nagyon könnyű, úgy szoktam mondani, hogy ugrik a gázpedál használatakor. Előzésnél nem húz úgy természetesen, mint egy 1600-as motorral ellátott, de a kismotor előnye sokkal nagyobb, mint a száguldás élménye nálam. Városon...

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

Nem egy szépség,nem is kényelmes.Viszont nagyon megbízható,és gazdaságos. Vezetni jó,pörgős kis autó.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2004, stílus: dinamikus, )

a külső megjelenése, nincs benne utűlni való(anyósom esetleg)

Atos Prime 1.1 GL Classic

(Évjárat: 2008, stílus: higgadt, )

megbízhatóság.igyénytelen, csomagtér kicsi, az automata váltoval sok 7,6literes fogyasztás

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: dinamikus, )

Nagyon jó városi kisautó mozgékony dinamikus könnyü parkolás kis helyen elfér.Nagyon rugalmas,alacsony kültségek.

Atos Prime 1.1 GL Base Plus

(Évjárat: 2006, stílus: dinamikus, )

Tetszett: Kényelmesen, "magasan" ülök az autóban, így hosszabb úton sem fárad el, fájdul meg a derekam. Könnyen kezelhető, fordulékony, dinamikus autó. Nem tetszett: Kemény, rázós futómű, szélzaj. Magas sofőr esetén a hátsó ülés előtt kicsi a lábtér.

Atos Prime 1.0i GL

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

A formáj, könnyen lehet váltani, elég magas, ami szintén tetszik. Viszonylag keveset eszik, és a szervízelése sem rossz. Eddig nem volt vele problémám, igaz, hogy nem is használom napi rendszereséggel.

Atos 1.0i GL Servo Airbag

(Évjárat: 2000, stílus: dinamikus, )

Utálom benne,hogy nehezen gyorsul,hegyekre alig tudok felmenni vele.

Atos 1.0i GL

(Évjárat: 2002, stílus: dinamikus, )

piros szinü,kényelmes ülések,künnyü a ki és beszállás,praktikus a szállitásoknál az ülések előrehajtásával a raktér jelentősen megnővelhető!

  •  
  •  
  • 1
  • 2
  •  
  •  

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

A Valerian és az ezer bolygó városa című Lexus által is szponzorált film már a mozikban

Hazai mozikban landolt a Lexus űrhajója Videó

3 órája – Autósvilág hírei

Nem, a Lexus nem gyárt űrhajót, még. Viszont a Valerian és az ezer bolygó városában egy általuk rajzolt űrhajó is szerepel. A sci-fi már a hazai mozikban is fut.


Kevesebb álcával a Kia sikeres kompaktja

Nagyra nőtt Rióként érkezhet az új cee'd?

6 órája – Autósvilág hírei

Még többet mutat magából a Kia méltán sikeres alsó-középkategóriásának következő generációja. Hamarosan bemutatkozhat az új cee'd.


Csak az akksik hiánya gátolja meg az Ioniq térnyerését

Akkumulátor-hiányban szenved a Hyundai

9 órája – Autósvilág hírei

Már növeltek a Hyundai Ioniq gyártási kapacitásán, a további növekedést azonban az LG Chem gátolja, ami nem tudja kiszolgálni a keresletet.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1oeXVuZGFp

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt

Használtautó.hu

VOLKSWAGEN POLO 1.2 55 Cool Megbizhato Benzines! 5.2L.!

VOLKSWAGEN POLO 1.2 55...

Ár: 999.998 Ft

Évjárat: 2005 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA H Caravan 1.7 CDTI Essentia

OPEL ASTRA H Caravan 1...

Ár: 1.299.998 Ft

Évjárat: 2006 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

DAEWOO TICO 0.8 SX 1tulaj 54000km

DAEWOO TICO 0.8 SX 1tu...

Ár: 230.000 Ft

Évjárat: 1997 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN MICRA 1.2 Visia klíma sz.könyv

NISSAN MICRA 1.2 Visia...

Ár: 1.299.999 Ft

Évjárat: 2010 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

CITROEN C3 1.4 16V XTR SensoDrive 2002

CITROEN C3 1.4 16V XTR...

Ár: 180.000 Ft

Évjárat: 2004 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó