SUZUKI Jimny 1.3 JLX 1999 - 36 100 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1999
Típus
SUZUKI Jimny 1.3 JLX
Felszereltség
Belső visszapillantó tükör, éjszakai-nappali állással; Belülről nyitható üzemanyagtankfedél; Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Fűtés-szellőzés: belső levegőkeringető rendszer; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Katalizátor; Kesztyűtartó: zárható; Középkonzol; Központizár; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 2 hangszóró]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőüveg hátsó: fűthető; Szépítkezőtükör az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Szivargyújtó elöl; Tetőcsomagtartó sín; Ülések hátul: osztható; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
36 100 km
Vezetett km
36 100 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Mivel igazi terepjárónak szánták – alváz, kapcsolható 4x4, felező stb.) strapabírása, megbízhatósága átlagon felüli (legalábbis a Budapest és agglomerációja kátyúin való „terepezésre” pont ideális a túlméretezett futóműve). Tizenkét év alatt 37.000km nem sok, de az szinte mind télen (sózott budapesti és havas pilisi utakon) került bele, ezért meglepő, hogy még mindíg az eredeti kipufogó rendszer van alatta. Kis méretei miatt a válltér nekem (105kg) kicsit szűk, viszont a pedálrend kifogástalan, bakancsban is kényelmesen vezethető. Ugyanakkor éppen a kis méretei miatt a belvárosi kis utcákban jól elfér nagy az előnye, még egy mai kiskategóriás (Corsa, Clio stb.) autóval szemben is. Ha az ember nem ijedős és nem sajnálja lehet vele gyorsan is menni: sík úton, óra szerint 150km/h [a gyári 140] tuning mentesen...

Használó

Születési éve
1978
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Vegyes fogyasztás
0 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

A rendőrség és a honvédelmi szervek számára 45 milliárd forintért vesz autókat az állam

Újabb rendőrautók érkeznek, szolid 45 milliárdért

1 órája – Autósvilág hírei

Legutóbb zömében Audikat, Mercedeseket, Skodákat vásárolt az állam - csakis turbós benzinmotorral. Most újabb 45 milliárdos vásárlás következik.


Bemutatkozott a Fiat 500L facelift

Frissítették a piac legkisebb hétszemélyesét

4 órája – Autósvilág hírei

A Fiat szerint 40%-ban újult meg az 500L modellcsalád minden egyes tagja. Motorpalettájuk változatlan, a külső még különlegesebb lett.


A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd

Aki egyszer villanyautót vett, az legközelebb is azt fog

6 órája – Sztori

Bár a magas vételár és a töltőpontok hiánya gátolja a villanyautók gyors terjedését, aki egyszer elcsábult, az többnyire nem tágít az e-autóktól.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Suzuki Swift 1.2 GL+ teszt

Jó a hazai, de a japó Swift sem csalódás, sőt! - Swift 1.2 GL+ Videó

Minden újabb autójával egyre jobban zavarba hoz a Suzuki. Az új Swift az 1,2-es alapmotorral vizsgázott. Nehéz róla rosszat mondani.


Lada Vesta Sedan Lux 1.6 teszt

Jó, Ladába be, ablakot le! - Lada Vesta teszt

Nem csak a külső fejlődött előnyére, vezetni is jó a szinte SUV tulajdonságokkal rendelkező Lada Vestát. Azért még mindig van hova fejlődni.


Audi Q5 Sport 2.0 TDI 190 LE quattro S tronic S Line teszt

Tömörített Q7 - Audi Q5 teszt Videó

Gombnyomásra emeli meg magát, terepképessége nem csak rizsa. Az új Audi Q5 quattro hajtással és az erősebbik kétliteres dízelmotorral remek összhangot ad városban és a susnyásban is.

Még több teszt

Használtautó.hu

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX Magyarországi!

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX M...

Ár: 949.000 Ft

Évjárat: 1998 / 10

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 4WD AC CD 15''AW

SUZUKI JIMNY 1.3 4WD A...

Ár: 1.880.000 Ft

Évjárat: 2008 / 8

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX

Ár: 1.299.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX

Ár: 630.000 Ft

Évjárat: 1999 / 5

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX

Ár: 1.195.000 Ft

Évjárat: 1999 / 6

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

Még több autó