SUZUKI Jimny 1.3 JLX 1999 - 36 100 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
1999
Típus
SUZUKI Jimny 1.3 JLX
Felszereltség
Belső visszapillantó tükör, éjszakai-nappali állással; Belülről nyitható üzemanyagtankfedél; Biztonsági öv: állítható magasságú elöl; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Fűtés-szellőzés: belső levegőkeringető rendszer; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Katalizátor; Kesztyűtartó: zárható; Középkonzol; Központizár; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Olvasólámpa elöl; Pohártartó elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 2 hangszóró]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőüveg hátsó: fűthető; Szépítkezőtükör az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Szivargyújtó elöl; Tetőcsomagtartó sín; Ülések hátul: osztható; Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
36 100 km
Vezetett km
36 100 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Mivel igazi terepjárónak szánták – alváz, kapcsolható 4x4, felező stb.) strapabírása, megbízhatósága átlagon felüli (legalábbis a Budapest és agglomerációja kátyúin való „terepezésre” pont ideális a túlméretezett futóműve). Tizenkét év alatt 37.000km nem sok, de az szinte mind télen (sózott budapesti és havas pilisi utakon) került bele, ezért meglepő, hogy még mindíg az eredeti kipufogó rendszer van alatta. Kis méretei miatt a válltér nekem (105kg) kicsit szűk, viszont a pedálrend kifogástalan, bakancsban is kényelmesen vezethető. Ugyanakkor éppen a kis méretei miatt a belvárosi kis utcákban jól elfér nagy az előnye, még egy mai kiskategóriás (Corsa, Clio stb.) autóval szemben is. Ha az ember nem ijedős és nem sajnálja lehet vele gyorsan is menni: sík úton, óra szerint 150km/h [a gyári 140] tuning mentesen...

Használó

Születési éve
1978
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
megfelelő
Csomagtér
megfelelő
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Vegyes fogyasztás
0 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Európa legnagyobb akkumulátorgyára épül Wroclaw mellett

Lengyelországban nyit akkumulátorgyárat az LG Chem

29 perce – Autósvilág hírei

Az elektromos járművek iránt megnövekedett kereslet magával húzza az akkumulátorok egyre nagyobb mértékű gyártását is. Emiatt az LG Chem Európa legnagyobb üzemét húzza fel a jövő év során Lengyelországban.


Most sem rontott a Porsche, telitalálat a vörössel tört Macan

Exkluzív szériával hallat magáról a Porsche Macan

3 órája – Autósvilág hírei

Miközben porschééknél minden az új Cayenne-ről szól, a Macan egy, az alapmodellnél éppen kétszer drágább szériával tudatja létezését.


Az F-Type sportkupé mellett négyüléses túrakupét is bevezethet a Jaguar

Megint túrakupét gyárthat a Jaguar

7 órája – Autósvilág hírei

Az XK leköszönése óta csak a kisebb F-Type sportautója van a Jaguarnak, ám a következő generáció mellé egy nagyobb túrakupé is készülhet.


Friss tesztek

Renault Zoe Z.E. R90 41 kWh Life teszt

Villanyautó, amit már nem kell otthon töltögetni

Új mércét hozott a villanyautók körében a Renault Zoe. Komoly hatótáv, gyors tölthetőség és mindehhez bajnok ár. Egy hét és több mint 800 közös kilométer után kijelenthető: egyedüli autónak is kiváló.


Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.

Még több teszt

Használtautó.hu

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX SOk MŰSZAKI++81e Km++ CSERE

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX S...

Ár: 1.249.000 Ft

Évjárat: 1998 / 12

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 Cabrio JLX VADÁSZ. OFF ROAD. HARD TOP. KL

SUZUKI JIMNY 1.3 Cabri...

Ár: 2.490.000 Ft

Évjárat: 2006 / 10

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX KLÍMÁS!!++SZÉP ÁLLAPOT

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX K...

Ár: 1.499.000 Ft

Évjárat: 2001 / 12

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX ++KLÍMA++ ++VHOROG++145 e KM++

SUZUKI JIMNY 1.3 JLX +...

Ár: 1.599.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI JIMNY 1.5 Diesel (Hibátlan)

SUZUKI JIMNY 1.5 Diese...

Ár: 2.150.000 Ft

Évjárat: 2006 / 3

Kivitel: Terepjáró

Még több autó