LADA 2107

Futott kilométer: 101 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Motorikusan nagyon jó, az 5-ös váltó szintén, nagy hely van benne és kiválóan lehet csapatni vele, igazi élmény vezetni. Sokan mondják hogy a Lada milyen sokat fogyaszt, nekem 7,5 körül fogyaszt vegyesen, 8 liter fölé nagyon ritkán megy, ha óvatosan megyek 7 alatt is van. Nincs agyonpakolva technikával ezért hibalehetőség sincs sok, teszi amire való és azt kiválóan!

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6.9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Első fékek. Karosszéria. Ezen kívül volt persze ékszíj csere 2 izzó csere, egy tolató lámpa kapcsoló csere, légszűrő, olajszűrő alap dolgok, mind filléresek.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Az AC pumpa membránja könyökölt ki, de szerencsére egy 2 literes pet palackal meg egy benzin csővel sikerült megitatni a gépet és gond nélkül eljutottunk egy autósboltig. Befektettem egy új AC pumpára ami 2006-ban 2600 Ft volt, és 5 perc alatt egy 13-as kulccsal kicseréltem az út szélén.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Egyszer fejreálltam vele, mert menet közben 90-nél kiugrott a bal első gömbcsukló. Az én hibám volt mert már régóta hallottam hogy kotyogott, de húztam a cserét. Menet közben az bal első kerék beesett az autó eleje lepadlózott és ahogy csúsztam a hátsó kerék elkapta a padkát és 2-t bukfenceztem végül fejjel lefele az árokban kötöttem ki. Úgy megúsztam hogy még a könyökömet sem ütöttem be, az autó behorpadt pár helyen, a szélvédő kiment, de a motort fejjel lefele kulccsal állítottam le. Daruval kiemelték, vettem bele spéci német talpasokat (előbb kellett volna) szinte fillérekért vettem original karosszériaelemeket (jobb + bal sárvédő + első lökhárító = 5000 Ft; szélvédő botóból = ingyen) Kikalapáltattam, színre fujattam, 100e-be került, így is megérte.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem