LADA 1200

Futott kilométer: 202 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.2 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Először is, én egy 2105-ről írok! Nem találtam kategóriát! Ez egy csoda volt a maga idejében! 70' évek technikája, és számtalanszor aláztam vele új autókat!(Hasonló kategóriákat!!!) Minden javítható házilag, nem kényes, se olajra,se üzemanyagra, se hűtővízre! (Volt egy, amit napokig nem bírtunk kiütni! szántóföld, földutak, homokbánya, erdő, törés-zúzás és nem adta meg magát! elakadt, gáz kiakasztva, olaj víz nélkül, gyalog haza, útközben halljuk,h vége! Másnap kimentünk, és beindult! igaz érdekes hangon de ment!!!) JÓ!!! alufelnivel, erősebb rugózással, gátlóval nagyon használható volt!Nem igaz a mende-monda, hogy télen elakad! Átlagos téligumi (4db) csomagtér üres!!!és minden OK. Évekig jártam vele hegyvidéki utakon, sőt szinte csak ott!!! Kormánymű idővel megkopott, de hozzászoktál és nem tűnt fel. Futómű az én használatom mellett, ősszel, tavasszal szilentcserés, 1-2 gömbfej csere! Viszont 17 éves korában cseréltem először szilentet! Jut eszembe! 17 évesen gyári orosz izzót cseréltem a féklámpába! Csodájára jártak a fogyasztásának, gyári motor és átlag 7,2-7,6 között fogyasztott, nem egy ismerősöm 10 alatt nem állt meg. Sajnos eljárt felette az idő, de szerintem, ha lehetne jó állapotút vagy újat szerezni beruháznék 1re.

Használó

Születési éve: 1975

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Ladánál betervezzük, néha a futómű (gömbfej, szilentek) javítást! 1X nem cseréltem időben alsó gömbfejet és egy csapatás közben kiugrott, de kb 1/2óra alatt megoldható!Lerobbanás oka: futómű / fék 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 1X nem cseréltem időben alsó gömbfejet és egy csapatás közben kiugrott, de kb 1/2óra alatt megoldható!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 90100 Ft. Leírás: 17 éves korában, nem garázsban tartott autó, ugye rügyezik! cseréltünk küszöböt egy tornyot, első sárvédőt, hárul íveket + fényezés! mindez okosban: kaszni kb.60ezer + fényezés30-35ezer

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Minden házilag javítható, alkatrész újpesti piacon ukránoktól, de nem ukrán alkatrész baromi olcsó volt!

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem