MAZDA PREMACY

Futott kilométer: 176 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az a Japános megbízhatóság Mazdás precizitás kényelem bizton- ság minden ott van ahol kell!! Nagyon szeretem!!!

Használó

Születési éve: 1954

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.7 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása: Az autóval kapcsolatban a vásárláskor eltitkolták,hogy törött volt ezért vált szükségessé a nem tervezett javítás. Mint kiderült nagyon trehány,ocsmány gazdája volt az előző tulaj. Csak gyil-kolni tudta az autót! Ez utólag egyértelművé vált!Leírás: Ha ennek az autónak én lehetnék az első tulajdonosa az a legszebb álom lenne számomra!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Javítás összege: 4550 Ft. Leírás: Motortartó-bak szakadt volt,kartervédő lemezek hiányoztak a vásárlás idején stb.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Több szervízben is a fejtrafó hibájára utaltak hogy megmagyarázhatatlan időközönként az autó leakart állni ill. indításkor nem indult be mind a 4 henger. Több száz ezer ft-os hibákat akartak a nyakamba sózni mígnem egy autószerelő is- merősöm azt ajánlotta hogy a légsz.-ház levételével és annak bizonyos ponton való kitisztításával próbálkozzam meg (elektro-nikával kapcsolatos) és láss csodát nem kellett fejtrafót cserélni. Azóta is rendben működik!

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem