CITROEN BX

Futott kilométer: 352 596 km

Vegyes fogyasztás: 4.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Legjobb benne szerintem a rugózás, ami a mai autókat megszégyenítő teljesítményt nyújt, az utastér az kiváló (minőség) a mai napig nincs elnyüstölve nincs kiülve, nem zörög, a motor brutális erős (92LE) nincs neki akadály, legyen az utánfutó vagy akár teljes kihasználtságú utastér (csomagokkal), a klíma benne nagyon erős hamar lehűti az autót még a legnagyobb melegben is, a kaszni nem rozsdásodik köszönhető talán a sok műanyag elemnek., és ezáltal rengeteg súlyt is ledobtak az autóról, amit a motor nagyon meghálál. Ami nem tettszett benne az a hidraulika szervizelés bonyolult és drága de ha vásárlásnál kicseréljük az egész rendszert akkor nincs vele gond nagyon frankón működik, nah meg persze a kaszni, mármint a formája nekem tettszik de egyes emberek szerint nagyon csúnya kinek mi :D

Használó

Születési éve: 1990

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 5 liter

Fogyasztás országúton: 4 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 4.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Saját hibámból adódó terven felüli szervízlátogatás volt.Lerobbanás oka: futómű / fék 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Hidraulika cső durrant el.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 170000 Ft. Leírás: Teljes hidraulika rendszer cseréje.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Hidraulika, szervókormány.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem