AUDI A4

Futott kilométer: 225 100 km

Vegyes fogyasztás: 6.9 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Nagyon modern 10 éves kora ellenére. Ma is tekintélyt parancsoló kiállású, különösen egy jó alufelnivel. Még mindig megnézik az embert, ha ilyennel jelenik meg. Ez az egyetlen, ami miatt megérte számomra. Nem zörög, kényelmes, igényes a belsőtér anyaghasználata,még a BMW is bőven elmarad, leszámítva a lekopó kapcsolókat és karfákat(amiket 100.000-ért cseréltek. Minden jó helyen van benne, kivéve a kéziféket, annak útban van a kartámasz, de ez nem olyan zavaró. Profi az automata klíma, ami a hűtés/fűtés függvényében a befúvási helyeket is folyamatosan változtatja. Tetszik benne, a kartámasz belső világítása, az ülésfűtés, a gerinctámasz, a combtámasz, mind nagyon hasznos. A klímás csomagtartó! Jó az úttartása, (225/45R17 gumik). Legrosszabb: 10,5millió volt a kocsi újan, az alkatrészárak ehhez illeszkednek: minden horror áron van: 37e a váltógomb, 32e a szivargyújtó, 180e a gyári szervó szivattyú stb... 2 hónapnál többet nem megy el javítás nélkül... átlag havi 100e volt a javítása.

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 7.8 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 3 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 1. alkalom: kettős tömegű lendkerék, kuplung stb csere 450.000Ft 2. alkalom: turbócsere: lötyögött a tengely 210.000Ft 3. alkalom: első futómű felújítása: 200.000Ft 4. alkalom: teljes kormányműcsere, szervó szivattyúval stb. (egy helyen valahogy víz jutott a rendszerbe, berozsdásodott, és teljesen tropára ment) Utángyártott anyagokból 200.000Ft 5. alkalom: motortérnyitó bowden rögzítőkonzolja eltört, két nappal később az akkumulátor tönkrement. 64.000Ft 1,5 év alatt 3 akkumulátor van benne. 2db Banner, a mostani Varta.Lerobbanás oka: elektromos rendszer 3 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A GPS-es rendszer megbolondult a akkumulátor tönkremenetele miatt.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 450000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem