MAZDA XEDOS 6

Futott kilométer: 335 000 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

ha jó állapotú belezúgaz ember és nem akar kiszálni belőle. ha leharcolt írtózatosan drága és utálnivaló.

Használó

Születési éve: 1977

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 8 alkalom

Meghibásodás leírása: ha valaki ilyen autót szeretne (amit nem csodálok) kizárólag makulátlannak tűnő és bevizsgált gépet vegyen. nagyon sokat szét gyilkoltak és biztosítóztak (leginkább a v6-osokból) és ha ilyennel találkozik az ember messze fusson. én megjártam vele. elképesztően drága alkatrészeket igen borsos áron szerelik be a hozzáértők. és mivel igen komplex szerkezet, ha valami elromlik rajta várható a lavina további szervíz tekintetében. én nem hittem a rémtörténeteknek. 350.000-ért vettem és mire rendbe raktam még 900.000 körül kellett költenem rá. (kasztni-alváz, futómű, kormánymű, motor, elektromosság sorrendben) DE! amikor készen lett és elfogadtam a ényt hogy kirabolt az autó, úgy kezdett viselkedni mint egy mai luxusgép. zseniális élményautó, zéró probléma. leírhatatlan. aki eddig utazott benne vagy vezette, döbbent arcal nyugtázta tuti helyre került. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: még akkor sem hagyott cserben mikor vérzett a torka.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 140000 Ft. Leírás: Motornál:generál, gyűrű hidrotőke stb futómű: összes szilent és kerék csapágy, stabpálca első lengőkarok, főtengely alváz: hegeszteni kellett itt-ott alváz és üregvédelem hátsó sárvéfő ívek cseréje. nehéz volt kideríteni de a vele egykorű 626 mazdáé jó hozzá, mert xedoshoz nem gyártanak javítóívet. Kormány: kormányszervó szétrepedt, felújítottat vettem mert az új 95.000 Fékek: bal hátsó fékmunkahenger eldurrant. tárcsa és pofa csere 4keréken. újra foncsolozott lámpatestek vannak mert ennyi idős korra már lemattultak és szinte semmit nem láttam sötétben

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: jó a dokumentáció hozzáférése de érdemes mazdaszakit vagy ha jobban el van eresztve az ember szakszervízt keresni mrt nem szokványos szerkezet. a mazdafórumon jókat tudnak javasolni.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem