NISSAN PRIMERA

Futott kilométer: 157 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.2 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A hátsó futómű működése hallható volt mindig. Végig vadmacskaként viselkedett. Elég fürge ahoz, hogy a veszélyes helyzetekből kitudjon az ember menekűlni vele. A hegyvidéki téli utakkal még március 15.én is megbirkózott ESP ki-be kapcsolgatással. A legszélsőségesebb időjárásban is egykedvüen indult, ment és tette a dolgát. Megemelem a kalapom előtte!

Használó

Születési éve: 1959

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 6.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Nem engedtem mást hozzányúlni!Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: elkopott a sluszkulcs

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Hála Istennek, mert piszok bonyorult egy autó. Beszereztem hozzá egy szervizkönyvet pdf formátumban, mert ethanol komputert akartam bele szerelni. Ennek az eco és a sport fokozata nagyon jó hatást gyakorolt a fogyasztásra benzines üzemben. Etanolt már nem tankolok, gazdaságtalanabb mint a benzin. Rendkívül logikus és átlátható, de hatalmas rendszer rengeteg érzékelővel és egyéb kütyüvel. Az ember azt hinné, minél bonyorultabb, annál inkább elromlik, ez az AUTÓ nem. Azért nem vennék mégegyszer ilyet, mert nincs utódja.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem